掃呢頁CODE去手機

2024年3月2日 星期六

麥明詩:麥明詩籌備婚禮感壓力 努力Keep Fit做靚新娘 #麥明詩

「十優港姐」麥明詩(Louisa)1月底答應飛機師男友盛勁為求婚,今日她首次以準盛太身份出席活動,表示近期正努力做運動Keep身形,又坦言為籌備婚禮感 ...






「十優港姐」麥明詩(Louisa)1月底答應飛機師男友盛勁為求婚,今日她首次以準盛太身份出席活動,表示近期正努力做運動Keep身形,又坦言為籌備婚禮感壓力:「9成係我負責,因為請圈中人、朋友我比較清楚啲,佢負責叫屋企人、朋友,同埋同意我嘅安排,佢好配合我想做嘅嘢,好難得。」她表示聽過很多朋友因籌備婚禮而大傷腦筋,甚至與另一半鬧不快,大讚盛勁為會叫她放鬆不要太緊張:「佢叫我唔好咁大壓力,Hea啲囉!」


問到究竟是誰主動求婚?Louise笑指未婚夫為人無所謂,早前她提議到澳洲影婚照,對方亦爽快答好,又否認自己心急結婚:「我只係怕麻煩,唔想件事迂回曲折,細節程序唔太拘謹,想將繁複事情縮短。」


提到未婚夫揚言要多生B,她坦言也想生多幾個,但亦要視乎身體狀況:「我覺得生小朋友唔好得一個,都想有個伴,好似我照顧媽媽咁,哥哥都一齊同心協力。」問她可會介意被指恨嫁?她表示大部分香港女生比男生想結婚,認為沒所謂也很合理:「因為女性會有生理因素。(所以想趕結婚生B?)呢個部分因素,最緊要結果達到,如果我係男仔都未必想結婚住,我比較唔怕醜,都覺得佢鍾意我嘅。(提出結婚到依家由你主動?)唔係!係雙向。(你鍾意未婚夫邊方面?)我喺佢低谷時期同佢開始Close,見到佢好積極同樂觀心態去改善生活,因為未來生活好多難關,我相信佢會同我一齊解決呢啲難關。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!