掃呢頁CODE去手機

2024年3月30日 星期六

朱千雪:朱千雪挺巨肚現身麥明詩婚禮 被指鼻大肚尖似佗仔咁樣答... #朱千雪 #麥明詩

十優港姐麥明詩與盛勁為日前連搞婚宴,請盡圈內圈外親友,原來現懷有8個月身孕的前港姐朱千雪都有到賀,她昨晚(29日)網晒當日照,見她與老公齊齊現身,身穿 ...






十優港姐麥明詩與盛勁為日前連搞婚宴,請盡圈內圈外親友,原來現懷有8個月身孕的前港姐朱千雪都有到賀,她昨晚(29日)網晒當日照,見她與老公齊齊現身,身穿橙色大肚裙的她挺巨肚示人,不少網民留意到她鼻頭變大,加上肚尖尖,紛紛估計她今胎佗仔:「這肚子肯定是個Boy」、「佗仔個鼻會大咗」,但整體而言她依然面尖尖,靚樣變化不大。


朱千雪接受東網訪問,笑言未知體重增長多少:「我冇磅,所以唔知重咗幾多。」又透露預產前仍會繼續工作:「依家8個月,預產就5月,做多1個月先放產假,我都較到幾忟,啲工作都排到4月尾。」講到全城估BB性別,她就表示:「我未公布性別,遲啲先啦,唔急!」問到挺住巨肚會否不便,她就指:「又冇喎,仲做到運動、仲行到,我又覺得唔係好腫,啲行啲衫都仲着到,淨係個肚啫。其實我仲返緊工,每日都郁嚟郁去,精神上同物理上都唔係好大分別,只係個肚開始大。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!