掃呢頁CODE去手機

2024年3月4日 星期一

林寶玉去完時裝周升LV決定參加《歐洲小姐》 對亞姐重辦感興奮 #亞姐 #亞洲小姐

林寶玉早前遠赴歐洲參加米蘭時裝周,不少人指她終於升LV,走出自己的路線。早前她應邀日本甜品品牌出席開幕儀式,在接受《香港01》訪問時,透露自己對升LV ...




林寶玉早前遠赴歐洲參加米蘭時裝周,不少人指她終於升LV,走出自己的路線。早前她應邀日本甜品品牌出席開幕儀式,在接受《香港01》訪問時,透露自己對升LV的看法,她說:「升LV,我覺得係進步,之前做長工,比較多時間喺公司,始終都冇辦法睇自己想要啲咩。咁而家多咗自己時間,我除咗做美容,其實我仲有時裝店,我希望喺呢兩方面著手,而家係好好嘅機會畀我學習吓時尚觸覺。」

至於未來的目標,林寶玉驚爆原來已報名參加來年的《歐洲小姐》選美比賽,她指:「呢個係我目標,每一次我都會定一個目標,再睇吓點調整自己、學習,去達成目標。完咗呢次時裝周,其實我自己參加咗出年《歐洲小姐》比賽,所以下半年除咗仲有寫真傾緊點拍,我都會努力備賽。」

對於近日亞視決定重辦《亞洲小姐》,林寶玉則表示非常歡迎:「亞姐重選我好開心,因為多個選美平台畀大家係好好,大家如果想入行嘅話,非常建議大家參去選亞姐,因為我都係亞姐出身。暫時未有同舊公司聯絡,暫時未受到邀請。一定會成功,冇嘢係冇可能,想當年我都有份參與搞亞姐,我知道要成功都唔係冇可能。希望今次佢哋都搞到有聲有色,當亞視有新亞姐希望都會有新動向。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!