掃呢頁CODE去手機

2024年4月24日 星期三

香港婚後事|羅天宇疑緋聞纏身缺席記招 賴慰玲:佢事業收割緊 #羅天宇 #賴慰玲

繼劇集《婚後事》掀起熱度和討論點後,無綫推出全新綜藝節《香港婚後事》,由劇中四位主角陳自瑤、賴慰玲、黎諾懿及羅天宇首次合作擔任主招半talkshow半 ...




繼劇集《婚後事》掀起熱度和討論點後,無綫推出全新綜藝節《香港婚後事》,由劇中四位主角陳自瑤、賴慰玲、黎諾懿及羅天宇首次合作擔任主招半talk show 半真人騷形式帶出多個不同「婚姻及愛情」議題,並邀請多位名人嘉空討論,小至婚前戀事、婚後夫妻意見不合、冷戰,大至精神及肉體出軌、離婚等,同視點探討各種愛情及婚姻觀。

無綫今日(24/4)於電視城舉行記者會,節目主持陳自瑤、賴慰玲及黎諾懿齊齊現身,獨欠羅天宇未有亮相。黎諾懿受訪時表示:「今次以Glamping形式做綜藝節目真係好正,因為可以做返自己,可以輕鬆咁去玩,就好似賴慰玲咁,佢完全表現到好似真人騷咁,第一次喺鏡頭面前做咗一啲比較失儀嘅動作,多謝佢嘅無私奉獻。」

賴慰玲續說:「今次我哋嘅形式係燒吓嘢食、打邊爐同埋係一個大自然嘅環境下,你會感覺到大家係好放鬆,就連坐姿都會有唔同。變咗連平時都唔會講嘅嘢都講埋出嚟。但我今日有一種感覺,喺咁多個嘉賓之中,朱文瀚同張振朗係冇嘢令到我有咩學習,冇咩令我哋有長進嘅知識。反而要我哋同佢哋兩個講要好好裝備自己,提醒佢哋係適分年齡。(羅天宇今日唔見人?)佢事業收割緊,其實經過今次之後,我先發覺佢係一個大暖男嚟,無人係唔鍾意佢,到時大家可以透過呢個節目了解佢再多啲。」

黎諾懿大讚羅天宇為人細心。(葉志明攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!