掃呢頁CODE去手機

2024年4月18日 星期四

梁藝齡無意復出幕前拍戲 曾收過攻擊評論:睇過最醜嘅任瑩瑩 #梁藝齡

梁藝齡、蔣麗萍和李璧琦等藝人今日(18日)出席《地球大神秘》記者會。多年沒有在幕前公開露面的梁藝齡接受《香港01》表示:「其實喺基督教界裏面我都會拍嘢 ...




梁藝齡、蔣麗萍和李璧琦等藝人今日(18日)出席《地球大神秘》記者會。多年沒有在幕前公開露面的梁藝齡接受《香港01》表示:「其實喺基督教界裏面我都會拍嘢,不過全部都係圍繞基督教嘅節目,如果喺TVB嘅節目就好耐啦!」她透露與有關團體相熟,並且認為節目相當有意義,所以選擇露面。她說:「都考起我㗎!都難㗎!盡我能力去做好。」

講到拍攝新節目的點滴,她表示:「其實我去嗰陣時好太陽嘅,能夠去到零下20幾度,甚至係用繩落埋去2米嘅洞口,其實呢啲嘢能夠做到,因為我2006年有車禍,我能夠咁去都係神跡嚟!」提到屋企人是否會擔心拍攝太危險,她表示:「都會㗎!我家姐,我教會嘅牧師都會話點啊你想。其實我哋基督徒好得意嘅,覺得個心裏面要去做又好有感動做,其實我哋其他眼見嘅困難都好,我哋都係會OK,不過我會靠住祈禱每一樣嘢交俾上帝。」她特別榮幸成為第一位女性登上亞拉臘山,並表示:「成件事嚟講,我係開心多個擔心!」

被問到會否考慮復出幕前拍戲,她說:「神沒咁樣同我講,我就冇咁諗」談到曾憑藉《笑傲江湖》中演出任盈盈一角爆紅,至今仍然相當深入民心,她回應:「我睇過最醜嘅任瑩瑩,同埋最醜嘅香香公主。我聽過有人咁講。」她笑言並不會因此而不高興,對於我嚟講一啲都唔重要。」她坦言曾經相當投入這份工作,不過現階段比較希望成為一個基督徒為主。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!