掃呢頁CODE去手機

2024年4月18日 星期四

吳雨霏疑被音樂人馮翰銘傳染甲型流感 網民全錯重點冇人關心病情 #miss A #吳雨霏 #霏

音樂人馮翰銘(AlexFung)是樂壇資深的作曲、編曲人和監製,昨日(18日)他與吳雨霏(Kary)等見面,但相中見AlexFung趴在地上,手中握著 ...




音樂人馮翰銘(Alex Fung)是樂壇資深的作曲、編曲人和監製,昨日(18日)他與吳雨霏(Kary)等見面,但相中見Alex Fung趴在地上,手中握著一瓶寶礦力。原來他身體不適,他在IG表示:「有班真摯嘅音樂朋友真係好..好好好 #我應該真係甲型流感 #今晚試瞓12Hrs」

而Kary亦轉發了此貼文,說:「如果你傳染咗俾我的話,我真係🤬你lol」雖然暫時未知Kary有沒有確診,但始終甲型流感傳染度高,而且嬰兒感染後有機會有併發症,而她的細女只得1歲幾,會擔心也是在所難免。

不過,雖然Alex Fung生病,但網民留言卻少有關心他,反而全部錯重點。由於合照身後的背景是錄音室,地上又有張疑似是歌詞的紙,網民都紛紛追問Kary是否要復出!他們說:「哇!!!!!係kary啊!!!!係咪要出嚟唱歌啦????😍」、「吳小姐出山?」、「幾時出呀?等咗好耐!😍😍」等等。

近年屢傳Kary復出及開騷的消息,去年她現身鄧麗欣現唱會,有粉絲即場詢問她「幾時開演唱會」,她笑着禮貌回答:「我開你哋係咪嚟睇!」隨後大批粉絲尖叫回應:「係呀!」令人推測她正鋪路復出。

Kary過往說得上是樂壇小天后,早年由女團Cookies出身的她單飛後成績相當不錯,有《愛你變成恨你》、《逼得太緊》、《分手要狠》、《我本人》等多首代表作,亦得過「叱咤樂壇女歌手銅獎」。不過她15年結婚後開始減產,生小朋友後更全力照顧家庭,只鮮有現身時裝或品牌活動,她「收山」前最後一次出歌便是《奉愛之名》以及《Come with me》,兩首都由Alex Fung監製,後者中兩人更合唱。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!