掃呢頁CODE去手機

2024年4月23日 星期二

姜濤:姜濤現身慶典答謝姜糖 坦言曾擔心粉絲離開自己 #姜濤

男圑MIRROR成員姜濤於本月30日迎來25歲生日,今日(23日)姜糖(粉絲暱稱)齊集海洋公園出席「海洋王國●生日慶典」,儘管天文台發出黃色暴雨警告, ...






男圑MIRROR成員姜濤於本月30日迎來25歲生日,今日(23日)姜糖(粉絲暱稱)齊集海洋公園出席「海洋王國●生日慶典」,儘管天文台發出黃色暴雨警告,但無礙大批姜糖於大風大雨下,着備雨具及帶備不同應援物品入場,高峰期的港鐵南港島綫更時塞滿姜糖。


而場內設置多達20個打卡位,全身濕透的姜糖忙於四出開心影相留念,同時亦設有4個付費攤位遊戲,姜糖可在此贏取特別設計的不同造型如企鵝、熊貓、海瀨和熊貓等的「小姜姜」及「小濤濤」限定公仔。又見到有大批姜糖聚集在布景板前高舉燈牌及公仔,大聲呼叫,向姜濤送上生日祝福。據大會提供的資料,截至昨晚,約有7,000人登記,劇場坐滿姜糖,大約坐了3,000人。


「姜濤誕」慶典高潮自然是姜濤現身會場與逾3000位粉絲見面,活動3時許開始,先由舞蹈員跳舞及頒發紀念品等環節暖場。身穿藍色衫的姜濤於3時50分現身,他步出後現場粉絲即大聲歡呼,姜濤表現相當緊張,口窒窒說:「有諗過講咩,可能好長,阻阻大家時間。好多謝每一位支持我嘅Fans,過去呢年對自己嚟講都好唔容易,經歷高潮低潮,之前有懷疑過自己下一次生日會,你哋仲會唔會喺度。」粉絲聞言即說:「愛你,冇走過。」


姜濤續說:「多謝你哋繼續喺度,真係唔容易,自己有好多地方做得唔足夠,可以再好啲,好多時諗,覺得對唔住大家,會諗你哋鍾意姜濤係咪值得驕傲嘅事。」粉絲即狂嗌:「好自豪。」感觸良多的他又説:「25歲,年紀已經唔細,由出道到依家濃縮咗人生好多事,好多磨練,慢慢學習變得成熟、大個,亦提醒自己保持出道初心,希望在坐咁多位鍾意姜濤嘅,當我老喇,留喺大家心中嘅種子,會令下一代有追尋夢想嘅力量,可以話畀身邊人嘅聽有人成功過,呢個人叫姜濤。我未必係一個好完美嘅人,但係會追尋自己夢想,希望你哋下一代可以勇敢追尋夢想。」


最後他向粉絲承諾會努力加油:「我會努力加油,會話畀嗰啲對我仲有負面諗法嘅人知道,我會做得更好,我應承大家。」之後全場3000名姜糖齊齊大合唱生日歌為其送上祝賀,姜濤則清唱《好得太過份》答謝粉絲,雖然出現蝦碌忘記歌詞,但姜糖當然照單全收。 之後姜濤與全場姜糖自拍大合照時,司儀問花姐是否一齊拍合照,全場突然寂寂無聲,花姐將電話交給姜濤後即轉身落台,讓氣氛變得有點尷尬。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!