掃呢頁CODE去手機

2024年4月23日 星期二

梁思浩獲「鐵板神算」董慕節指點 爆大師開筆要呢個價錢 #梁思浩

梁思浩今日(23/4)以代言人身份現身圓方出席《先知命局》命理應用程式發佈會。對於八九十年代紅極一時的命理大師「鐵板神算」董慕節昨日傳出逝世消息,享壽 ...




梁思浩今日(23/4)以代言人身份現身圓方出席《先知命局》命理應用程式發佈會。對於八九十年代紅極一時的命理大師「鐵板神算」董慕節昨日傳出逝世消息,享壽101歲。梁恩浩接受《香港01》訪問時表示:「好耐之前,因為佢同霑叔(黃霑)好熟嘅關係,我有幸見過佢。而當時佢寫咗4句字畀我,而呢4句字連麥玲玲師傅睇過都話佢好犀利。因為佢能夠知道你個局,佢就會叫你小心啲咩人,而其他嗰3句我就唔講,因為怕得罪人。」

思浩續說:「而其中一句係我一生裡最謹記,就係佢叫我留意姓氏有十筆劃嘅女性,叫我千祈唔好有任何接觸。我諗喺我人生最低潮嘅時候,我係遇到姓氏有十劃嘅女性,我就唔開名,留返畀大家去估。(佢收費係咪好貴?)我諗當時你畀幾多錢佢都未必會幫你開筆,佢當時佢畀面黃霑,先贈咗我4句字。我知道香港好多有錢人都搵佢,你要佢開支筆,你冇60萬至80萬,佢係唔會幫你開筆寫。咁所以令我終身受用,就好似16年嘅時候,我將香港所有鋪頭買晒套現,原因係我知自己嘅命格。隨後幾年又撞正疫情,好在提早放棄晒所有,如果唔係可能爭落周身債。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!