掃呢頁CODE去手機

2024年4月23日 星期二

謝安琪:謝安琪手握財政大權 大爆兒子明年外國升學 #謝安琪

歌手謝安琪(Kay)今日(23日)出席銀行活動,講到家中財政大權,她稱肯定在自己手上:「因為另一半(張繼聰)係完全唔在乎有幾多錢,佢覺得夠食、夠交租就 ...






歌手謝安琪(Kay)今日(23日)出席銀行活動,講到家中財政大權,她稱肯定在自己手上:「因為另一半(張繼聰)係完全唔在乎有幾多錢,佢覺得夠食、夠交租就好滿意,我都好鍾意佢呢個性格,我都想係咁,但做咗媽咪同年紀大咗,有好多事需要去安排,始終大家角色唔同,佢係向外闖,我就持家。」


Kay育有一仔一女,她稱兒子出世後便購買教育基金,現時兒子17歲,已儲滿對方在外國升學所需的學費:「佢明年10月就去外國升學,但地點仲係三心兩意中,唔一定去澳洲,都有留意英、美嘅學校。(會唔會唔捨得?)依家話捨得,但未到嗰日都未知,其實會唔捨得,諗起我生日、佢生日、母親節都唔可以一齊食飯,個心有啲唔想佢唔喺香港。」她笑言老公現時已開始向7歲的女兒灌輸留港讀大學的觀念:「佢會同囡囡講喺香港讀書有幾開心,一個人喺外讀書孤伶伶好慘,我發覺好多爸爸都係咁,認為仔就應該畀佢出去闖,女出去就好慘,好雙面人,但都可以話係因材施教。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!