掃呢頁CODE去手機

2024年5月19日 星期日

羅泳嫻開塔羅水晶店做老闆 前港姐孖「情敵」幫襯兩人曾反目20年 #港姐 #羅泳嫻

現年44歲的羅泳嫻加入TVB多年拍過多部劇集,與吳啟華拍拖最為人熟悉。羅泳嫻本身亦為塔羅牌占卜師,參加《通靈之王》後人氣急升,更開設塔羅水晶店做老闆。 ...




現年44歲的羅泳嫻加入TVB多年拍過多部劇集,與吳啟華拍拖最為人熟悉。羅泳嫻本身亦為塔羅牌占卜師,參加《通靈之王》後人氣急升,更開設塔羅水晶店做老闆。昨日(18日)羅泳嫻在社交平台上載了陳淑蘭和陳芷菁(現名陳淽菁)一同現身,未知兩人是幫襯買水晶還是塔羅占卜。

羅泳嫻昨日在IG分享一張其店內拍攝的合照,當中見到陳淑蘭和陳芷菁同框。兩人早前擔任伍仲衡及周國豐的YouTube頻道節目《週五有周伍》嘉賓時,爆出因陳淑蘭誤會陳芷菁當年想搶其當時男友祈文傑而反目20年,蘭子曾在專欄寫臭對方,直到近年才再次成為閨密,最近更一同在電台開咪主持節目。

當時被問結怨因由,蘭子說:「我同佢(陳芷菁)冇鬧過交,由始至終係我潑婦罵街,仲要公器私用,因為我嗰時喺報紙有專欄,我仲要寫『我為什麼憎恨陳芷菁』,上過封面。」蘭子解釋,以前有段時間,自己與當時的男友祈文傑、陳淽菁和另一位朋友常四人行結伴去玩,怎料那位朋友原來搬弄是非、挑撥離間,令淽菁與蘭子產生嫌隙,「嗰個人話,你小心啲陳淽菁,佢話當時同我拍拖嗰個男朋友會鍾意陳淽菁多啲,如果佢鍾意祈文傑,祈文傑根本唔會揀我。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!