掃呢頁CODE去手機

2024年5月19日 星期日

玄機:星玄|郭富城心痛老婆方媛現疲態 疑再做老竇:順其自然 #方媛 #郭富城

今日係5月19日農曆四月十二,幸運星係天蠍座,財運最旺,投資易有斬獲,可獲貴人提點。天蠍座嘅天王郭富城(城城),最近忙緊內地巡唱,月初佢又有兩部電影上 ...






今日係5月19日農曆四月十二,幸運星係天蠍座,財運最旺,投資易有斬獲,可獲貴人提點。天蠍座嘅天王郭富城(城城),最近忙緊內地巡唱,月初佢又有兩部電影上映,分別係擔演主角化身做犬系爸爸嘅《來自汪星的你》,以及客串飾演心狠手辣「殺人王」,兼做林峯爸爸嘅《九龍城寨之圍城》,其實城城多年嚟一直都好支持香港電影業,又飾演過無數角色,依家佢又財運旺,未知城城有冇諗過做投資人,開返部心儀電影呢。


日前城城以美食品牌環保大使現身揭幕活動,吸引到唔少粉絲及市民圍觀。早前有網民發現其太太方媛素顏現身餐廳,並指方媛略見水腫加上鼻子變大,疑似佗男B,令唔少媒體即時問城城,係咪打算再追生B,城城不但笑指網民太敏銳,又表示一向順其自然:「就算生兩個女都係順其自然,小朋友係上天送畀我哋嘅禮物。」及後,城城大讚太太在家相夫教子,外面又有自己工作,自己十分欣賞太太:「太太真係好辛苦,自己要做推廣工作,有時我做完嘢返屋企,佢見我攰會問使唔使煮個麵畀我食,自己亦唔介意畀人咁影到,可能係燈光問題,其實只係隨機畀人影到,但在所難免,反而見到佢攰,我會心痛,總之好欣賞佢。」


是日最旺生肖係龍,人緣佳,求財方面有望得到貴人相助。歌手譚嘉儀(Kayee)就係肖龍,佢喺上個月底出席「文歌起武音樂會」,大唱經典歌曲,早前又孖吳業坤、王灝兒(JW)到紐約登台,Kayee你人緣佳,記得把握機會認識多啲新朋友,話唔埋之後有更多機會,到唔同地方登台賺錢。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!