掃呢頁CODE去手機

2024年5月21日 星期二

拾荒法師|彭發復工解破產經濟危機 透露病妻近況︰每日都搏鬥緊 #彭發

香港驚慄電影《拾荒法師》,由彭發執導,Conroy陳子聰、Josie何超儀監製,何超儀、陳家樂、張文傑、吳冰、湯怡及新人Iman(二蚊)主演,今日(2 ...




香港驚慄電影《拾荒法師》,由彭發執導,Conroy陳子聰、Josie何超儀監製,何超儀、陳家樂、張文傑、吳冰、湯怡及新人Iman(二蚊)主演,今日(21日)舉行開鏡拜神儀式,祈求拍攝順利並會見傳媒。

《拾荒法師》導演彭發於開鏡禮上接受傳媒訪問,透露電影經年編寫籌備,如今終於如願開拍:「故事諗咗起碼超過10年,機緣巧合講畀何超儀聽,佢好啱做呢個角色,好似為佢度身訂造咁!」更分享到是次電影故事的靈感來源:「有個朋友係法師嚟,修行功德要執啲垃圾,原來好多死於非命嘅人,死嘅一刻三魂七魄會依附喺最近嘅物件上面,要執返佢哋超度、還魂!我一聽就好有畫面,一個執垃圾嘅人原來係一個法師、幫人超度,如果有套戲有個咁嘅角色,我自己都想睇!」

談到《拾荒法師》拍攝難度最高之處,彭發透露:「何超儀屋企,眼睇係一個拾荒者成屋垃圾、慘不忍睹,但有一個鏡頭會交代佢裡面全部都係靈魂殘肢!呢個鏡頭我相信會好震撼,亦都係呢套戲花得最多錢嘅鏡頭!」彭發更表示讓鏡頭不僅難度高,而且所費極高:「一個鏡頭,計咗出嚟係50萬,我要諗諗點講。佢睇咗劇本、知道呢個鏡頭,但唔知咁貴!」笑言正考慮如何開口向何超儀爭取資源。

852電影公司不少作品均為偏鋒驚慄作品,評審級別更不少為三級,彭發卻表示《拾荒法師》將為例外:「我就係唔要三級,之前幾爆大家都睇過,我就覺得不如還原真實、接近生活。」彭發表示自2007年的《塚愛》後,十幾年未有正式在香港拍攝整部電影,他直言:「呢套唔考慮內地市場,我返嚟拍就嚟真!我自己都好耐冇認真寫一個故事,拍一套鬼片、恐怖片,我返嚟拍就先滿足咗自己先!」

去年底,彭發傳出為救患癌病妻散盡家財,更一度申請破產;今年初經濟狀況現曙光,已取消破產申請。談到復工拍戲,彭發表示家人能分擔照顧病妻:「佢家姐會照顧佢。」亦透露妻子病況:「都係搏鬥緊,每一日都搏鬥緊,會係咁嘅生老病死。」彭發亦表示因為妻子病情改善,於是復工。

至於目前經濟情況,彭發樂觀表示:「有戲拍、有工作開就OK喇!係啱啱之前唔知點解,諗住有但係突然間冇曬,好混亂呀嗰時、唔知點解!唔緊要啦,都過咗去喇!」曾有指彭發兄嫂李心潔,在經濟難關期間伸出緩手,彭發未有透露進一步情況,僅表示:「佢依家仲拍緊劇、拍緊戲。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!