掃呢頁CODE去手機

2024年6月24日 星期一

玩轉腦朋友2|王菀之要重拾9年前把聲  Ivy So︰我私底下係阿焦 #Ivy So #王菀之

9年前的我做緊……電影《玩轉腦朋友》於2015年上畫,回到9年前,5位都在不同崗位,不同經歷,而相同的就是都有各自的體驗,就同電影中的韋莉一樣,一起成 ...






9年前的我做緊……

電影《玩轉腦朋友》於2015年上畫,回到9年前,5位都在不同崗位,不同經歷,而相同的就是都有各自的體驗,就同電影中的韋莉一樣,一起成長。王菀之︰「起初我以為係一部畀小朋友睇嘅動畫,但後來發現當中有笑有喊,對已成長嘅人嚟講都有唔少童年回憶,甚至會諗番自己性格係咪咁,腦入面係咪都有呢5個腦朋友住喺入面呢?」

Ivy So︰「9年前我14歲。」全場嘩然!「哈哈……當年未有入場睇,係大個先睇番,記得當年已經好多同學仔討論,最深印象係入面拍攝夢境嘅地方,真係好似自己平時發夢的情景。」

阿正︰「9年前我都讀緊書,我係大學last year,差不多出社會工作,對每個人嚟講都係一個好多掙扎嘅歲數。抱住呢種咁複雜情感,去欣賞呢部戲係幾中我。而我最欣賞電影,可以將一個咁複雜嘅概念形象化,所以當年已經好喜歡這部動畫。」

Gigi︰「當年睇完戲,會不停反思自己係咩情緒主導多,之前唔會咁諗,自己又點樣同不同嘅情緒共存,所以部戲係好適合大人同小朋友一齊睇,有種好神奇的感覺。」麗英︰「當時預備緊DSE,心情好複雜,好多不同的情緒湧現,所以對女主角韋莉喊一幕係好深刻,以前覺得做人最緊要開開心心,冇咩事都唔好喊,但睇完先發覺有啲情緒都係需要釋放出嚟。」

今集迎來不少新角色,這一幕已經有阿羨、阿焦同阿尷。(《玩轉腦朋友2》劇照)


海外已欣賞的朋友,都讚新角色阿焦非常討好。(《玩轉腦朋友2》劇照)


所配角色就係自己?

自從王菀之配完阿愁,大家總覺得她就是有份獨特的愁善感,入型入格,就連Ivana自己都覺得係。「我記得剛剛配完,有朋友唔知,反問把聲真係你配呀?而更熟悉我嘅朋友,就會覺得呢個角色根本就係佢。我唔係一個成日都對自己有信心嘅人,凡事都會諗下自己有冇能力做到,其實阿愁嘅特質係幾似自己,最終決定咗去做就一定會做到。」

至於Ivy So,大家眼中的她都是樂天開朗,但原來這只是她表面予人的感覺。Ivy So︰「阿樂角色同Ivy形象幾似,但我私下其實好少會表現到咁開心,我反而會幾似阿焦,好容易因為工作上的事情而焦慮,所以為呢個角色配音都係好事,發覺自己原來都可以再開心多啲。」

來到阿正,她就覺得自己同阿焦perfect match,包括埋個樣。「我本身同阿焦個樣係極似,都係有啲喜感。我第一次去casting,一見到阿焦就覺得好肯定係我本人嘅性格。雖然我平時好似好開心,但私底下係好心急同不斷諗嘢,呢個方面係極似。」

Gigi同麗英分別配阿厭同阿羨,兩位都覺得點解由身形到性格都可以咁似?Gigi︰「Casting時超開心,覺得角色好有型,首先佢非常高瘦啦,又經常攤在梳化,我同佢最似係人生態度都一樣咁chill,好多事情發生事時,我都以觀察者身份參與,比較唔出聲,只做自己嘅嘢。」麗英︰「我同阿羨體型非常似,都係細細粒,又經常會羨慕人同附和人,在戲中我就成日附和阿焦。」

配音時最觸動一刻

《玩轉腦朋友》不乏感動情節,問到5位今次配音過程中,最感動又是那個時刻?麗英︰「我唔係感動,係最離譜,因為阿羨在戲中第一句開場白,就已經係我經常講嘅一句說話,大家入場睇就知。」Gigi︰「阿厭同我一樣,回應人時都係好精簡一個字︰『呀~』,我覆朋友都係好簡單咁覆一粒單字,所以呢方面同佢好相似。」

Ivy So︰「我係花咗唔少時間睇番第一集配音版,嘗試去模仿,基本上套戲講一句,我又會跟住講一句,完全專心唔到睇劇情。不斷係咁似,去到配音要花好長時間去講清楚每句對白,比起平時演戲講對白好唔同。」阿正︰「阿焦嘅邏輯同我好似,佢好鍾意將一啲事情FF到無限遠,好似我咁,假設今日同Jeffrey(魏浚笙)食咗餐飯,期間佢唔小心接觸到我,我就會聯想到佢係咪主動摸我,佢係咪對我有意思?如果真係有意思,將來拍拖係咪要夜晚冇人先拍得?生仔生3個夠唔夠呢?會諗到好遠,所以今次係有少少本色演出。」

跟幾位不一樣,今次是王菀之第二次配阿愁,那份愁善感又特別濃厚。「我以為要花好多時間搵番9年前把聲,希望搵番9年前同阿愁互通嘅感覺,但一入到配音室,見到戲中畫面,自己就快跌入呢個世界,就好似見番一班腦朋友嘅老朋友一樣。我好珍惜可以同佢再一次合體的機會。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!