掃呢頁CODE去手機

2024年6月24日 星期一

福祿壽訓練學院|關嘉敏演繹極細致 完美還原王菲《夢中人》造型 #王菲 #關嘉敏

TVB綜藝節目《福祿壽訓練學院》昨日(23日)一集播出10強生死賽,李思捷提議讓關嘉敏於節目中扮演「王菲」,因為覺得二人有點像。最初關嘉敏都覺得自己跟 ...




TVB綜藝節目《福祿壽訓練學院》昨日(23日)一集播出10強生死賽,李思捷提議讓關嘉敏於節目中扮演「王菲」,因為覺得二人有點像。最初關嘉敏都覺得自己跟王菲不像:「畀我自己揀嘅話,我係肯定唔會揀,因為我同佢把聲係兩個對比嚟。」但最後出場時,關嘉敏被指還原度十足,演出令人感到驚喜。

一開始關嘉敏還原王菲經典《夢中人》的造型,一頭清爽的短髮在化妝間拿著紙飛機及毛公仔唱《夢中人》,她彷效王菲以慵懶姿態擺出各式的招牌甫士,連「跌膊」這一項都做到十分細微。之後她便慢慢沿著電視城的走廊走入錄影廠,再在評判面前又唱又跳,更把手上的毛公仔拋向江美儀,成功吸睛。

陳懿德表示聽到觀眾大讚關嘉敏:「頭先有個cam一影住你嘅時候,我聽到後面啲觀眾話:『嘩,好似!』」關嘉敏聽後露出喜悅的笑容:「我好開心啊,大家都覺得我似啊!」連李思捷都大讚她演出得十分自然:「我睇到你係好enjoy!」最後關嘉敏擺出一個甫士,連江美儀都表示:「好似!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!