掃呢頁CODE去手機

2024年6月24日 星期一

莊思敏:拿督千金莊思敏爆有人對家人圖謀不軌:壞人黐住晒! #莊思敏 #莊鍶敏

44歲馬來西亞拿督千金莊思敏(Jacquelin),家族資產估計約8億元。向來真性情又敢言的她前日(21日)在社交網突然向網民求助並詢問意見,更一度呻 ...






44歲馬來西亞拿督千金莊思敏(Jacquelin),家族資產估計約8億元。向來真性情又敢言的她前日(21日)在社交網突然向網民求助並詢問意見,更一度呻某人對家人圖謀不軌,引起網民關注及討論!


莊思敏在社交網站寫上:「如果你發現一個壞人黐住你屋企人,但你屋企人又唔覺得佢係壞人,你會點做?」不過以上發表的言論並沒有提及任何人的名字,或發布任何照片。有關心她的網民留言鼓勵表示:「先保護自己,再盡量保護家人,以防發生total loss」、「保護家人,叫個壞人唔好再喺屋企人面出現!」


事後莊思敏接受電話訪問時表示這是一個天大的誤會:「冇事,嗰日我純粹睇到其他新聞,無聊問吓呢個問題,唔係發生喺我身上,所以大家唔使太擔心,呢個誤會我真係有必要澄清,因為搞到我嘅家人同身邊朋友都非常擔心,每個家人都打嚟問我,究竟發生咩事,你講緊邊個,其實係冇事發生,我只係睇咗新聞,想同大家討論吓啫!」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!