掃呢頁CODE去手機

2024年6月21日 星期五

玩轉腦朋友2︱張蔓姿厭世新歌受阿厭啟發 麗英鍾情美男會捧Ian場 #Ian #張蔓姿

迪士尼彼思工作室動畫新作《玩轉腦朋友2》(InsideOut2)將於7月11日在香港正式上映,聲演電影廣東話版「阿樂」的IvySo蘇雅琳、「阿愁」王菀 ...




迪士尼彼思工作室動畫新作《玩轉腦朋友2》(Inside Out 2)將於7月11日在香港正式上映,聲演電影廣東話版「阿樂」的Ivy So蘇雅琳、「阿愁」王菀之、「阿焦」黃正宜(阿正)、「阿羨」鄧麗英及「阿厭」張蔓姿,今日(21日)合體現身迪士尼樂園,出席「Pixar水花大街派對!」與觀眾見面。除了與遊園的賓客大玩水花消暑,一眾聲演的女演員亦與角色一同現身,並就新作接受傳媒訪問。

麗英與張蔓姿(Gigi)於迪士尼樂園活動上,一同接受傳媒訪問,麗英於《玩轉腦朋友2》裡聲演新角色「阿羨」,她笑言與年幼時的自己性格相似:「佢成日都好羨慕人哋,『好似你咁高就好喇』『好靚啊』咁樣,比較似我細個中學、青春期嗰陣!」張蔓姿亦表示角色的厭世特質與自己非常相似:「我嘅角色就叫阿厭,厭世個厭!佢好鍾意打機,同我一樣,成日都攤喺梳化,佢個人都幾Chill就好似我咁!」

談到配音工作的難度,張蔓姿透露:「我覺得要拿捏佢種低沉嘅聲,有啲慵懶又唔可以太低能量,因為要有配合返整個基調,所以成件事非常有挑戰性!」擁有演戲經驗的麗英,談到配音演繹限制下的難度:「通常做戲係包括埋肢體語言,但依家要用把聲做戲,以為自己能量提高咗,但原來人哋聽出嚟係冇分別,就好有挫敗感!」

張蔓姿早前推出新單曲《Crying in Bed》,曲風情緒大走厭世情調,她笑言有被「阿厭」影響到:「我發覺基本上我所有歌都Inspired by(啟發自)阿厭!我有好多歌都有厭世嘅因素喺入面,所以我好似同佢好Connect!」續指:「個人生觀幾似我,有咩唔好煩我、喺自己嘅世界入面」麗英亦提到自己早前推出的單曲《美男子圖鑑》,笑言自己愛睇靚仔:「最好係『I』字頭嘅男人(Ian)(Gigi:可以約佢睇《Inside Out 2》)我唔敢呀、怕醜呀,你哋幫我傳個話先」至於Ian即將舉辦的演唱會,麗英表示會支持:「我一定會去睇」但笑言自己會較低調表達支持!

談到靚仔,當然不少得今日缺席宣傳、聲演「阿尷」的Jeffrey魏浚笙,張蔓姿表示非常期待Jeffrey的回歸:「我都想佢同我哋一齊玩!(要同阿正爭?)我唔係爭嘅,大家一齊共同享有!共享Jeffrey!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!