掃呢頁CODE去手機

2024年6月21日 星期五

花姐疑回應Frankie女朋友Christy連環被揭黑歷史 網民大讚:好中 #Chris #Frankie #王青霞 #花姐

Frankie女朋友Christy被網民公開其黑歷史,更一度流出她過往在IG的密友限時動態,她說:「我小學四年級已經俾人話緊我姣,有冇啲新意?都係嗰句 ...






Frankie女朋友Christy被網民公開其黑歷史,更一度流出她過往在IG的密友限時動態,她說:「我小學四年級已經俾人話緊我姣,有冇啲新意?都係嗰句啦,At least我姣得起,我都好羨慕啲冇身材嘅女仔,無論著咩都可以唔性感。」又直認自己做第三者,Frankie此時此刻仍力撐Christy引發粉絲極度不滿。

事發幾日,一手捧紅MIRROR的經理人黃慧君(花姐),6月21日凌晨更新IG STORY,貼上一張完整無斬件燒雞照片,寫上:「好食,但難HANDLE,我嘅性格會選擇唔食。」疑回應Frankie及女朋友Christy連日來風波,想勸「阿仔」回頭是岸,網民紛紛叫好大讚花姐:「好中呀﹗」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!