掃呢頁CODE去手機

2024年6月21日 星期五

Frankie發長文否認出軌 網民爆兩大新證據指男方講大話 #Frankie

MIRROR成員陳瑞輝(Frankie)女朋友Christy最近連環被揭黑歷史,而Frankie昨日(20日)在IG限時動態發長文撐女朋友Christ ...




MIRROR成員陳瑞輝(Frankie)女朋友Christy最近連環被揭黑歷史,而Frankie昨日(20日)在IG限時動態發長文撐女朋友Christy不是小三,不過Frankie的貼文一出,有網民立刻在討論區指出Frankie與拍拖14年前女友Hei Lam在談戀愛的階段,其實男方在2021年尾,ViuTV節目《識碳一定係咁歎》播出期間,已經和現任女友Christy偷偷搭上」,而且被網民公開當年Christy在 IG分享過與Frankie密友對話紀錄,二人曖昧的對話內容,掀起最新話題「鐵證如山 ,下弦Frankie出軌」。

網民發現的證據一

Frankie現任的新女友Christy於當年ViuTV節目《識碳一定係咁歎》期間,她曾經在IG限時動態開啟密友功能,並且分享一張當時Frankie在節目與Lokman(楊樂文)的截圖,並且留言寫上:「今晚good show,call time 12:20,但係我哋六點幾先瞓。」

網民發現的證據二

此外,網民揭發出Christy在2022年1月21日與Frankie當時曾於IG密友限時動態發了一則WhatsApp對話截圖,對話當中Christy寫上:「好嬲呀!咩都冇做過俾人block cls!」Frankie則傳送一張嘟嘴自拍照兼且留言回覆:「錫返好無,唔好嬲。」女方繼續寫上:「好委屈,我都冇做錯。」Frankie繼續回應:「你無,佢都唔想嘅,乖,又着住我件衫,睇住隻腳。」根據以上的線索可以推斷這一張截圖對話內容時間有可能早於2022年1月21日發生。

網民指Frankie疑出軌背前女友搭上現任

有網民看到留言截圖後則馬上留言表示:「呢個係直接證據,證明佢溝緊女,其他都係間接證據(eg.有圖係六點先走,但唔一定有扑X,死口話吹水都得.上屋企都可以解釋為一班人上)」、「呢個時間未分手!」其實Frankie在2022年1月的時候與前女友相戀時,曾經接受過媒體訪問大曬恩愛,直到同年五月正式宣佈分手消息,所以根據以上流傳的Frankie與現任女友的當年對話可見,男方竟然會以「錫返」留言回覆對方,對話內容相當曖昧,可見兩人關係匪淺。」

花姐疑燒雞照回應Frankie女友黑歷史事件

MIRROR的經理人黃慧君(花姐)今日(21日)凌晨更新IG STORY,並且分享一張無斬件燒雞照片,更一度寫上:「好食,但難HANDLE,我嘅性格會選擇唔食。」令網民紛紛聯想花姐疑回應Frankie現任女友的事件,藉着機會勸「阿仔」能夠回頭是岸。

Christy再有舊Story被流出,她說:「我小學四年級已經俾人話緊我姣,有冇啲新意?都係嗰句啦,At least我姣得起,我都好羨慕啲冇身材嘅女仔,無論著咩都可以唔性感。」(網上圖片)


Frankie女友被翻出更多性感相。(網上圖片)


網上流傳Christy的性感照,她對驕人身材毫不吝嗇。(網上圖片)


網上流傳Christy的性感照,她對驕人身材毫不吝嗇。(網上圖片)


Frankie女友被翻出更多性感相。(網上圖片)


再有有關Christy的截圖流出,今次是指Christy做小三,然後在社交平台公開與該男士合照,再發文表示覺得「正印女友」很慘。(網上圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!