掃呢頁CODE去手機

2024年6月9日 星期日

專訪|57歲葉子楣只得22寸腰 首度公開保養心得:七點鍾瞓覺 #葉子楣

57歲葉子楣雖然息影多年,但魔鬼身材後輩依然沒法超越,最近接受《香港01》專訪,除了細說拍電影的有趣事外,亦分享了她的美魔女保養心得,原來她的腰圍只得 ...




57歲葉子楣雖然息影多年,但魔鬼身材後輩依然沒法超越,最近接受《香港01》專訪,除了細說拍電影的有趣事外,亦分享了她的美魔女保養心得,原來她的腰圍只得到22寸,問到她的保養心得,其中一樣是睡覺,她說:「我每日差唔多七點鍾意就瞓㗎喇,呢個係對女人最好嘅保養,我冇失眠,撻落床一,兩秒就瞓著架喇,可能我鍾意做運動,做完運動鍾意整嘢食,食完就好想瞓架喇。」

除了睡覺外,葉子楣另一樣保持身段秘技就係做sit up,她表示每日做過千下,她說:「我剩係做sit up ,踢腿、重複又重複,我諗都有1000下喇,但我唔會起哂身因為傷腰。」至於曲綫身型,葉子楣表示沒有秘訣 ,反而覺得是媽媽強大基因:「無秘訣喎,唔知係咪我細個飲媽媽嘅奶飲到五歲呢?媽媽俾咗好多抗體我,令我開心啫。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!