掃呢頁CODE去手機

2024年6月9日 星期日

陳慧琳音樂會一出場就音響有問題咪都冇聲:每次換咪都係滿懷希望 #陳慧琳

《周禮茂作品展》昨日(8日)於海洋公園舉行,作品展陣容相當鼎盛,一共有16位歌手參與演出,包括有:陳慧琳(Kelly)、楊千嬅、張敬軒、林奕匡、胡鴻鈞 ...




《周禮茂作品展》昨日(8日)於海洋公園舉行,作品展陣容相當鼎盛,一共有16位歌手參與演出,包括有:陳慧琳(Kelly)、楊千嬅、張敬軒、林奕匡、胡鴻鈞、葉巧琳、黃淑蔓、周吉佩、冼靖峰、余宗遙、周子涵、黃明德、鍾柔美、詹天文、林智樂、孫漢霖。

作為打頭陣出場的Kelly,一出場音響便出現問題,在應該開始唱時,Kelly遲遲字唱第一句,後來Kelly才開口說ear mon沒有聲音。Kelly唱完自己出道的第一首歌《一切很美 只因有你》後,便到「咪」出現問題,整首《風花雪》都沒有「人聲」,只有音樂聲,雖然Kelly中途已經換了一次咪,但仍然沒有聲音。最後,Kelly在唱《有福氣》前再次換了咪,便終於有聲音了,雖然有「蝦碌」情況出現,但台下在Kelly唱完後就報以響亮的掌聲回應。

Kelly接受傳媒訪問時表示每一次換咪時都是滿懷希望,希望是最後一次換咪,但可惜天從人願:「換咗支咪返嚟呢,就好炸喎我把聲,我唔知道現場你哋聽唔聽到炸,我就喺入面煎緊嘢咁我把聲,同埋聽到所有嘅工作人員喺度溝通,我喺度唱歌好投入咁,佢哋係度喺個耳機度啊不停喺度講嘢!」

Kelly被問到當時咪沒有聲音時有沒有一點慌張時,她表示沒有:「個咪冇聲我唔淆底,我係嗰把聲係我耳機之後唱《有福氣》係炸到我驚爆咪!因為我都未去到高音位,我驚我自己炸爆耳仔自己聽唔到,唱得唔好,咁但係又轄出去啦。」Kelly說看到台下的觀眾不停向她做出「ok」手勢才繼續唱下去,但共並不知道當時咪沒有聲音,Kelly更謂「呢啲咪live 囉」。Kelly說到今次是第一次在海洋公園這個場地表演,她笑著說下午來的時候覺得很好玩:「咁依家夜晚就即係畀人玩囉,呢個經歷係幾得意嘅!」

Kelly提到早前在街頭busking覺得很快樂,她說將來也希望可以在街頭busking:「其實有時見到人busking呢我都想除咗個口罩講呢隻歌係我㗎。」但因為自己沒有化妝,所以未有上來跟在街頭busking的人說出這句話「踩佢場」。

Kelly被問到剛剛在音樂會中只唱了三首歌,會不會有「唔夠喉」的感覺,她表示ok的:「因為有好多歌手,又唔可以霸住個台啦,咁多歌手分別唱周禮茂唔同年化嘅歌,咁我都佔咗佢一小小嘅90年代2000年代嗰啲咁嘅歌都好開心。」Kelly提到與周禮茂的趣事,說到今時今日都還保留著他的「手稿」:「嗰個年代,歌詞係手寫㗎!咁其實嗰時佢啊,啊Y(黃偉文),啊夕啊,都係用手寫㗎!」她表示當時所有填詞人給她的「手稿」都有珍而重之的留著。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!