掃呢頁CODE去手機

2024年6月16日 星期日

曾比特6歲來港語言不通 感激母親含辛茹苦:細個唔會明白|專訪 #曾比特

攝影:葉志明曾比特接受《香港01》專訪,談及未來工作計劃,他坦言過去一年較多時間於內地發展。不說不知,原來他已開了將近10場演唱會:「廣州、佛山、順德 ...




攝影:葉志明

曾比特接受《香港01》專訪,談及未來工作計劃,他坦言過去一年較多時間於內地發展。不說不知,原來他已開了將近10場演唱會:「廣州、佛山、順德、江門、上海......重慶,其他地方突然唔記得咗,哈哈哈,有兩場係衝出廣東地區。可惜嘅係,第一次去上海同重慶,都未有一個好長時間喺呢啲地方探索一下。」

雖說曾比特是香港歌手,但此行也可說是「返鄉下」之行。翻查曾比特的個人資料就會發現,其實小時候他曾在內地居住,直到5,6歲時才移居香港生活成長,他也分享了一些兒時生活的回憶:「細個係比較鄉村啲,我細個最鍾意赤腳周街跑,屋企附近係嗰啲比較田園嘅地方,係周圍爬樹嘅地方,小時候的我都幾奔放。細個沖涼唔沖泡,着條褲仔就衝出去跑,掘吓蕃薯。」

他兒時的生活就似是他的髮型一樣如此奔放,在香港的人群之中別樹一格。他說:「細個生活田園式啲,你話係咪分別好大,我諗我啱啱嚟到香港生活嘅時候應該都頗唔習慣,但係你要我體驗返田園生活,我都會習慣嘅!」

他回憶,小時候到港生活時,最不適應的就是語言不通,生活模式也不同。他說:「而家講返,細個好鍾意跑嚟跑去,嚟到就冇咁易跑嚟跑去。我反而覺得,細個最辛苦係屋企人,一個湊住三個,對佢嚟講都不容易。」

談及媽媽一人照顧三個小朋友,他說:「都係報喜不報憂,細個唔會明白,到你知道多咗嘅時候更會發覺佢嘅不容易。」

談及近來港人北上消費的風氣,他坦言覺得兩地「畀錢」的方法相當不同,笑言以前自己總是帶人民幣現金去內地,但經常鬧出笑話。他說:「以前成日帶一疊cash返去,呢個就比較『撠』啲。有一次我拎100蚊紙去買咖啡,佢有一本相簿,入面攝咗好多紙幣同硬幣,跟住佢就逐頁逐頁揭,之後逐張抽出嚟找畀我。我覺得真係......原來(喺內地)紙幣咁唔盛行。」他表示,最近辦理了內地的支付戶口後,才發現好處。他笑言:「畀錢直接喺經理人戶口扣數,唔使自己畀,哈哈哈。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!