掃呢頁CODE去手機

2024年6月16日 星期日

《垃圾》首映林耀聲郁手打馮素波勁驚青 軟硬開騷葛民輝周身飛債 #林海峰 #林耀聲 #葛民輝 #軟硬 #馮素波

馮素波(波姐)、葛民輝(阿葛)及林耀聲昨日(15日)出席參演的關注虐老主題電影《垃圾》首映禮,在放映後三位與麥婉欣導演分享,林耀聲在戲中演衰仔,要對波 ...




馮素波(波姐)、葛民輝(阿葛)及林耀聲昨日(15日)出席參演的關注虐老主題電影《垃圾》首映禮,在放映後三位與麥婉欣導演分享,林耀聲在戲中演衰仔,要對波姐動粗,他說:「拍嘅時候公共屋邨好細,又多雜物,拍嘅時候都好驚整親波姐。」波姐笑言:「我叫佢千祈唔好掂到我,你點樣發脾氣都掉開晒啲嘢先,唔好一埋嚟就打我。如果照正咁打,我一仆前又撼枱,跌落地又撼櫈,另一隻腳都唔知企邊度。」

波姐又分享到,由於製作組冇資金請臨時演員,所以他在碼頭向落船乘客派傳單的一幕,亮相的全是真乘客,波姐覺得幾得意,還表示:「佢哋落船見我派傳單畀佢,就問:『乜嘢嚟㗎?喺邊度食㗎?』」而陳志雲亦是有份觀影的嘉賓,他大讚這是一部很好的短片,並謂:「好有錢嘅人都可能會畀人虐待,忽略佢,完全唔理佢,特區政府關注兒童被虐嘅時候,有一個刑事責任去舉報,我覺得長者俾人虐待都要有一個公民責任去舉報,因為佢哋自己唔會覺得自己俾人虐待,佢覺得可能係自己做錯嘢,希望大家將呢個訊息傳出去。」

《垃圾》繼早前獲得美國洛杉磯獨立短片獎的多個獎項後,近日再獲得「法國康城世界影展」的「最佳銀髪影片」、「最佳人道主義影片」及「最佳女演員(短片) 」三個獎項,波姐說希望導演再開拍電影,帶他們一起到海外的影展,又說:「冇獎攞,唔使我做都唔緊要,最緊要導演帶埋我去玩。」

波姐過往曾做白內障激光手術,近日因晶體變厚而再做另一手術,生活沒太大不便,最主要是如果太近睇黑色的物體時會有影響,講到林耀聲著黑色衫,波姐說:「有黑衫嘅人行到埋嚟,我以為係牆,就會撞落去,正話直行都見唔到部機仲喺度,凡係好黑嘅嘢、好白嘅嘢,要企定畀我睇,閃過會見唔到。」

軟硬剛公布即將會開拉闊音樂會,當然一票難求,連波姐都開聲要飛,問阿葛是否有很多飛債要還,他說:「唔係我還嘅,我係食物鏈最低嗰層,波姐俾人追,無啦啦影響到老人家,好彩今日有電台代表嚟咗,佢目擊一切,見到波姐坐地起飛,老人家開初話兩張,突然間話要四張。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!