掃呢頁CODE去手機

2024年6月28日 星期五

張致恒獲網民資助交租仍被踢走 雯雯留言惹擔心:即係叫我去死? #張致恒 #雯雯

雯雯又被CUT電同水 鬧Steven張致恒:我冇攬埋小朋友自殺已叻女雯雯分享被逼遷的短訊,內容是:「區小姐,業主通知,因欠租事宜,你們須於2024年6 ...




雯雯又被CUT電同水 鬧Steven張致恒:我冇攬埋小朋友自殺已叻女

雯雯分享被逼遷的短訊,內容是:「區小姐,業主通知,因欠租事宜,你們須於2024年6月30日或之前搬離單位,如有疑問可跟業主聯絡。」她說:「終於發生!可以去邊?冇人會租,有都唔會有咁大筆數,又佣金又按金又上期,依家咁即係叫我去死?」

6月28日中午雯雯出限時動態透露有人幫手交租:「多謝真正關心嘅你們,交番幾千蚊,再交多兩個月,業主都要我哋走。我一個人能力有限,出面亦冇可能有人租畀我,自己知自己事。又唔係未試過全部人坐喺街冇地方瞓。」雯雯一方面話唔會「放棄」,但又話要同小朋友一齊「離開」:「我連狗都不會放棄更何況小朋友所以如果要瞓街不如一齊離開,唔係發悔(晦)氣,而係冇人會明白,係冇路行。成日話搵社工,社工講過冇可能即時搵到屋畀我!需要時間!我啲狗老,我係唔會放棄!真正關心嘅多謝你們!其他不是真心亦不用再多說了,我已經好累。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!