掃呢頁CODE去手機

2024年6月28日 星期五

AK 為個唱全面閉關 與Stanley齊為Frankie避走泰國傳聞澄清 #Frankie

ViuTV今日(28日)為巴黎澳運舉行造勢記者會,MIRROR、ERROR、COLLAR、ROVER、KC、Tsoul等均有出席。大表哥剛由日本返港, ...




ViuTV今日(28日)為巴黎澳運舉行造勢記者會,MIRROR 、ERROR、COLLAR、ROVER、KC、Tsoul 等均有出席。

大表哥剛由日本返港,不過原來佢嘅病菌一直由巴黎帶到返香港再飛去日本,連想同女友Alina玩韓劇浪漫橋段都被嫌棄。「我好有型㗎。(你點解唔同佢一齊遮埋?)可能因為撈咗啲香港味道,做錯咗。其實我成日都做,譬如佢個袋好重,我話幫佢拎,佢話無嘢拎時 ,我叫佢拎我⋯⋯呢啲都係韓劇情節。」

AK開騷在即,他在台上拍照時不停谷胸,連大表哥都讚佢大隻咗,他表示由「A-去到A」增肥成功,又笑言「兩邊加埋有佢一邊」。早前AK曾劇透演唱會上會有高難度動作,令不少「生粉」擔心,他表示為怕劇透,所以只能叫大家期待,並表示「我會小心」,而他近日去睇醫生,只係因為知道將要迎接演唱會,所以想好好治理舊患。「今日之後就會閉關專心準備演唱會。(有無同Ian 互相打氣?)早排佢生日有傳訊息,佢話完騷之後再一齊食飯,我都有問監製細榮佢點,知佢如火如荼,大家都加油啦。」

而有傳Frankie 避走泰國,AK表示不作多回應。「我只係知佢呢排喺香港專注工作。」而Stanley 亦表示前日見其經理人有跟Frankie通宵拍攝。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!