掃呢頁CODE去手機

2024年6月11日 星期二

雯雯又被CUT電同水 鬧Steven張致恒:我冇攬埋小朋友自殺已叻女 #Steven #張致恒 #雯雯

Steven張致恒報喜考獲平安卡 做職安真漢子:有冇即PAY工介紹雯雯又再放負無限loop,指「屋企又CUT電同水,你究竟想點?見我唔舒服想我死快啲? ...




Steven張致恒報喜考獲平安卡 做職安真漢子:有冇即PAY工介紹

雯雯又再放負無限loop,指「屋企又CUT電同水,你究竟想點?見我唔舒服想我死快啲?」由於雯雯STEVEN有兩名兒子仍要飲奶,令網民擔心小朋友情況,問到夠唔夠錢食飯,雯雯說:「租都未有得交呀!差唔多架喇(被業主趕走)。」雯雯之前指身體有腫瘤:「身體麻麻正等政府排期。長期要跑屋企嘅數,點會快樂?(是否後悔嫁畀Steven?)後悔都冇用,都唔會解決到宜家嘅困難。」

然後雯雯愈講愈嬲:「記住,我一開頭點保你,我宜家有幾癲,癲嘅程度都係你堆積做嘅好事做成!租都冇得交,水費冇得交,面臨全家冇屋住,真係仲可以有得食就食、有得瞓就瞓,仲可以態度一句:『我宜家係冇!』次次一句冇,一句唔夠,就一定要我死掂佢!係呀,我就係咁過份,鍾意公開晒鬧,鍾意發癲,我保佢嘅時候你唔講?」

雖然有人勸她勿將家事全部放上網,但雯雯氣在心頭:「我就係鍾意用呢種方法發洩,我冇攬埋啲小朋友自殺,我已經覺得自己好叻女,如果唔係兩個需要特別照顧,一個身體差,我真係丟低晒話知你,出去做嘢,次次話靠你真係食屎!我唔會再忍,亦唔會再受你氣,我冇嘢輸唔起,大不了全部放棄!我受夠你嘅不可一世態度!出新聞咪出新聞,我都出晒名顛(癲),爛命一條,大不了咪離開。」令人擔心會想不開。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!