掃呢頁CODE去手機

2024年6月11日 星期二

九龍城寨|信一拍Tiger哥賣廣告 劉俊謙︰希望造型吸引到北野武 #劉俊謙 #城寨 #城寨英雄

廣告為外賣平台deliveroo,故事講劉俊謙為黃德斌手下,半夜三更四出幫大佬搵食,但間間都閂晒門,冇晒計。直至見到諗起林狗(唔係王九,係林狗林海峰) ...






廣告為外賣平台deliveroo,故事講劉俊謙為黃德斌手下,半夜三更四出幫大佬搵食,但間間都閂晒門,冇晒計。直至見到諗起林狗(唔係王九,係林狗林海峰),就經外賣平台叫麥當勞食。

廣告對白好笑,而劉俊謙扮日本小混混的造型就更為吸引。原來今次廣告係由大師朱祖兒執導,造型上個假髮同衫,都係喺日本特登運過嚟,非常用心。劉俊謙︰「自己都好鍾意 ,大家現場講笑咁話希望呢個造型,可以吸引到北野武(日本導演)留意,搵我去日本拍黑幫電影啦。」

至於再同德斌大哥合作,今次就有種敘舊嘅感覺。「我哋拍《九龍城寨之圍城》嘅時候已經friend咗,佢係我非常欣賞嘅前輩,人又nice又有型,好關心我哋班後輩。佢真係演咩都入型入格,今次再演佢嘅兄弟,導演啲對白都設定得好攪笑,我哋拍拍下都忍唔住笑場,就算NG都好歡樂。」

故事最後仲有林海峰現身,今次亦是阿謙第一次同林狗合作,他大讚對方好nice,私底下好好傾,現場氣氛好輕鬆。劉俊謙︰「我拍廣告經驗唔多,今次仲要同一個咁有經驗嘅前輩一齊拍,現場睇佢表演都好享受,尤其佢講對白嘅時候,把聲好鬼磁性,字正腔圓,仲要即時可以俾幾個version出嚟!勁!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!