掃呢頁CODE去手機

2024年7月18日 星期四

書展2024|麥詩敏由主播變綜藝新人 被人叫佢要改呢個習慣 #麥詩敏

前無綫主播麥詩敏昨日(17日)於書展舉行新書發布會,藝人麥長青、鄧英敏、阮德鏘、蔡嘉寶、李婷婷、唐浩嘉及爸爸麥振江等人都有現身支持。去年麥詩敏離開主播 ...




前無綫主播麥詩敏昨日(17日)於書展舉行新書發布會,藝人麥長青、鄧英敏、阮德鏘、蔡嘉寶、李婷婷、唐浩嘉及爸爸麥振江等人都有現身支持。去年麥詩敏離開主播台,轉型成為綜藝新人,今次更推出新書做「才女」。

麥詩敏接受《香港01》訪問時表示整本書的籌備時間大概為5個月:「咁所以都算快㗎啦,咁就其實真正寫嗰個時間就大概3至4個月到,都好開心嘅,有自己嘅結晶品。」她說到由主播搖身一變成為作家,她就覺得不太難:「可能都係主播記者出身啦,咁我都係寫開嘢多,咁依家變成係寫長啲嘅一本書啦,咁我覺得其實係好多類似嘅地方,都唔算好難。始終可能有啲底啦,同埋我都好開心可以寫自己嘅經歷畀大家睇。」

麥詩敏被問到由主播變成拍攝綜藝節目有否不習慣,她直言最初的確不習慣:「主要要我嘅主播腔呢,佢哋話我嘅主播腔好難搣啊,好似播緊新聞咁樣,咁呢個需要啲時間去調整下。因為我好記得初初拍綜藝節目嘅時候,啲導演都話你可唔可以唔好好似報新聞咁啊?好似睇緊《新聞透視》咁啊,所以都係要啲時間去改變囉。」她說經過不斷的練習,亦有不同的前輩幫忙,令到她可以放鬆一點,所以現在已經有改善了。

去年TVB播出劇集《新聞女王》,劇情是講述主播的工作,麥詩敏被問到有否看此劇及看完後會否懷念主播工作時,她則表示有懷念的:「絕對係有懷念嘅!我離開可能就係因為做得耐想去了解多啲出面嘅世界,轉一轉變,其實我係好鍾意呢個工作,所以睇返佢哋啲情節都會好懷念,同埋佢個劇拍得好好嘅。好真實啦,因為我都知佢哋啲演員係真係會入新聞部度練習啦,跟啲主播去學習啊,咁我覺得都好有趣同埋好睇嘅。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!