掃呢頁CODE去手機

2024年7月18日 星期四

梁允瑜:梁允瑜瑞士「炒車」受傷:我成個打觔斗跌落地 #梁允瑜

無綫藝人梁允瑜向來識玩識享受,更帶同父母齊齊豪遊瑞士,不過,日前她於當地發生小意外,搞到滿手鮮血。事緣有天她在當地踩單車,突然有一架車因為駛得太快,更 ...






無綫藝人梁允瑜向來識玩識享受,更帶同父母齊齊豪遊瑞士,不過,日前她於當地發生小意外,搞到滿手鮮血。事緣有天她在當地踩單車,突然有一架車因為駛得太快,更打算轉入她正行駛的小路,梁允瑜直指當時架車完全沒想過停低,她於社交網PO了受傷相並留言:「我刹車,但係條路太斜,然後我成個打觔斗跌咗落地下,對手同隻腳流晒血。好彩我Daddy陪我一齊踩,見到我仆低流晒血,然後我淨係咗喺地下講咗一句:『好似好耐冇跌親,係存在嘅感覺,爽!佢話你都黐黐哋,之後仲要落晒雨咁樣。」相片中的梁允瑜雖然可以自己企番喺身,但貼上膠布的膝頭哥依然流血,真係好慘。


過了一天,她再PO出沒有貼膠布的腳傷相,擦損一大片、又瘀又腫,她亦表示:「個膝頭爛晒,呢幾日行路都痛。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!