掃呢頁CODE去手機

2024年7月31日 星期三

港姐2024|鍾翠詩叫全力享受拍外景 程姜月唔介意繼續叫翻版蔡潔 #港姐 #蔡潔

TVB昨日(30日)在一商場舉辦巴黎奧運打氣活動,一班奧運之星劉穎鏇、黃庭鋒、何泳芍及何沛珈帶同冼靖峰、黃洛妍、羅啟豪、支嚳儀、顏米羔、陳俞霏及《20 ...




TVB昨日(30日)在一商場舉辦巴黎奧運打氣活動,一班奧運之星劉穎鏇、黃庭鋒、何泳芍及何沛珈帶同冼靖峰、黃洛妍、羅啟豪、支嚳儀、顏米羔、陳俞霏及《2024香港小姐競選》十五位候選佳麗現身商場為港隊打氣。

一班候選佳麗早前出國拍攝外景花絮,她們分別到內蒙古、塞班島及新加坡拍攝,而內蒙古及塞班島已經拍攝回來,鍾翠詩表示自己去塞班島,而程姜月則準備出發到新加坡拍攝。鍾翠詩及程姜月接受《香港01》訪問,鍾翠詩對於外景旅程表示興奮:「陽光與海灘啦,我呢個旅程呢過得非常之開心同好刺激,因為好多嘅行程都好豐富。」程姜月則表示期待:「非常之期待,因為我哋仲未去啊!」據了解,她們將於日內出發到新加坡拍攝外景。

鍾翠詩被問到已經拍畢外景有沒有「貼士」可以給程姜月,她覺得應該要享受:「我覺得可以全力去享受成個過程,因為呢個機會係好難得,可以同兩位師姐同其他嘅佳麗一齊旅行。」鍾翠詩早前拍外景時穿上泳裝後被拍「有睇頭」,她則覺得自己是「健康的性感」:「因為嗰陣時我哋去陽光與海灘,咁就一定要著泳衣,咁我就食少啲,因為要著泳衣啊嘛!」

程姜月被問到之後拍攝要穿泳衣時會否覺得不習慣,她從容表示不會:「因為已經習慣,面試嘅時候都著咗兩次,同埋決賽都要著嘅,所以我哋都係覺得展示自己健康美嘅一面。」

鍾翠詩及程姜月被問到有沒有看奧運比賽時,她們都表示有,但不是每一場都有看,程姜月說:「睇少少啦,因為呢幾日都好忙。」對於香港隊在奧運上奪得兩面金牌,她們都表示很興奮,程姜月更提到早前參加了奧運的開幕直播:「嗰次係我哋身一次上電視,所以都覺得非常之幸運同非常全新嘅體驗。」鍾翠詩就說自己只看了兩場金牌賽:「我睇咗兩場嘅,就係張家朗同江旻憓嘅比賽,我非常之開心,覺得好興奮,即係個心好想叫出嚟,因為係為港隊爭光,同埋佢哋嘅努力付出係好值得我哋驕傲。」

程姜月有「翻版蔡潔」之稱,她被問到會可會想擺脫這個名字,她說:「又唔會想擺脫呢個名嘅,其實我覺得事情都有分好同唔好嘅方面。咁好嘅方面,呢個稱號有更加多嘅人關注我啦,認識到我啦,有熱度嘅話,我哋都需要熱度㗎嘛!咁其餘方面,我覺得有呢個稱號其實另一方面係畀咗自己好大壓力,因為驚自己有啲嘢做得唔好嘅話,人哋就會拎嚟比較或者批評。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!