掃呢頁CODE去手機

2024年7月31日 星期三

76歲石修分享凍齡秘訣 笑稱湊孫運動量最大:叫聲爺爺乜都得晒 #石修

石修今午(31日)出席「全城義剪中」宣傳活動,身穿西裝外套嘅石修,身形甚弗,完全唔似76歲。他接受訪問時透露,剛由大馬完成新劇宣傳返港,劇中他與米雪飾 ...




石修今午(31日)出席「全城義剪中」宣傳活動,身穿西裝外套嘅石修,身形甚弗,完全唔似76歲。他接受訪問時透露,剛由大馬完成新劇宣傳返港,劇中他與米雪飾演夫妻,問到有否交流凍齡心得,石修即謂:「佢好勤力,每日一早6點就去跑步,我咁懶當然唔敢諗,但都受佢影響,keep 得好係應該,因為工作唔定時,所以要有好狀態。我習慣每日都一小時運動,除急步行外,都會做柔軟運動,可以令筋骨鬆啲,減慢肌肉收縮。」

除咗急步行外,石修呢幾年最大嘅運動一定係湊孫,提到歲半孫女Luna,石修即時笑得冧滋滋,「湊孫運動量好大,因為佢歲半,開始行嘅階段,而家識得走,我有機會當值湊孫時要好小心,跟得佢好貼,佢嚟我屋企時,我嗰日付出嘅體能比平時運動仲要多。」雖然湊孫攰,但聽到孫女一聲「爺爺」,石修都話零抵抗,「佢一聲爺爺我就咩都得,對太太一聲嫲嫲就冧晒,都係幾樣嘢,爺爺、嫲嫲、mum mum。(有求必應?)我覺得唔好有太多限制俾佢,因為佢喺發展階段,小朋友每一分一秒都係吸收緊。」

石修向來與兒子陳宇琛(Sam)亦父亦友,自從孫女嘅出現,令親情更成熟。問到會否想再抱孫,石修笑言唔輪到佢講,但如今已有了最好的禮物,一切皆可順其自然。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!