掃呢頁CODE去手機

2024年7月25日 星期四

素海霖自爆性愛經驗「用穿安全套」 望出3D倒模飛機杯:安排緊 #素海霖 #繪麗奈

香港第一位進軍日本AV界的女優素海霖(繪麗奈)今日(25日)出席安全套品牌代言探班活動,她接受訪問表示:「安全套因為有個技術嘅啫喱唔會咁容易乾。」至於 ...




香港第一位進軍日本AV界的女優素海霖(繪麗奈)今日(25日)出席安全套品牌代言探班活動,她接受訪問表示:「安全套因為有個技術嘅啫喱唔會咁容易乾。」至於現實生活會否試過「用穿安全套」,她直言:「我可能係太乾嘅時候,發生性行為不斷磨擦,咁就原來穿咗,所以我覺得夠濕係好重要。」提到男女調情的技巧,她說:「只要夠鍾意,掂一下都會也有感覺,男仔都會有生理反應。」她自爆最敏感的部位是頸部。她繼續指現年已經27歲,已經試過有安全套的體驗也不稀奇,並透露:「通常都係男仔準備。」

揭男優拍AV必須要使用安全套

被問到拍AV的流程,男方會否加強前戲調情,她說:「男方唔會自己同我講,反而係導演自己會同我講安排成個流程,其實男優大家都知幾時要拎安全套出嚟,好難㗎嘛!進行性行為唔通望住個鐘咩?」被問到現實中有否試過男優不使用安全套,她表示:「唔得㗎!第一佢會冇錢收,同埋會被列入黑名單。」她繼續說:「現實生活中唔戴安全套,都會俾人告強姦。」談及拍AV最辛苦的性愛姿勢,她說:「其實我覺得最吃力係男方,我反而少比較用力嗰一個環節,之前拍我要服侍個客人比較辛苦,要用較多嘅勞力。」

望出3D倒模飛機杯

講到這個安全套品牌蒼井空過去也是其中一位代言人,她表示:「蒼井空代言都係好多年前,反而最大壓力係我做咗女優之後第一個代言嘅品牌,好多人都會覺得應該係安全套,竟然係出道咗一段時間先有代言。」被問到會否接受推出「3D倒模飛機杯」系列,她直言:「呢個我都有諗過,仲安排緊。(唔擔心成為宅男性幻想對象),她表示:「本身AV女優就係男士嘅幻想對象,我都接受到。反而現在可能有女仔會去買,女仔會買嚟送俾男朋友,之前有女仔嘅朋友會買隻碟送俾男朋友,可能個女仔都有諗過男朋友會睇,因為有啲情侶真係會一齊睇。」提到能否接受與伴侶一齊看色情影片,她表示:「我接受唔到,好多香港女仔胸部都好大,我係嗰啲佔有慾好強嘅人。」

回應引退AV界傳聞

至於有網民指有一段時間已經沒有看過有新作品的推出,她說:「要等待可以公布嘅時候先公布,我一直都有好努力同埋準備唔同嘅驚喜俾大家,同埋暫時都冇引退嘅打算。」她指拍攝一套新AV籌備時間至少需要一個月。講到關閉某社交網頁平台的原因,她表示:「點解無啦啦停咗,因為覺得太攰,因為所有嘢都要自己諗。今年有很多計劃,例如自己經營YouTube Channel。」講到有否收到有關網民性騷擾的短訊,她表示:「其實大把,我覺得佢係冇地方抒發,我會選擇封鎖對方。」她透露有許多網民扮記者詢問問題,不過大方表示:「如果係做我會員,收到性愛照片訊息是可以接受,網民係冇地方抒發。」她憶述自己年紀較輕的時期,她會選擇直接回覆網民:「我會話咁細(下體照)就唔好send俾我,或者有啲好大(下體照),我會話你都幾大。如果你成日回覆冇問佢就會成日都繼續send訊息。」

自爆有考慮玩交友軟件

談及有否考慮玩交友軟件?,她說:「我有諗過,但係現在(擁有知名度)怎樣玩?如果我真係玩要用人哋張圖(封面相)。」至於其他工作安排,她則透露目前積極經營YouTube頻道。被問到是否已經賺錢,她表示:「我覺得能夠回本已經好勁,始終都係興趣,我冇請任何團隊,係選擇自己用iPhone拍。」至於會否考慮開一個頻道回答網民有關性愛知識,她說:「都有諗過,但係要再去開多個頻道去做,因為如果要做就係要做到好專業。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!