掃呢頁CODE去手機

2024年7月25日 星期四

「足球女神」鄭杞瑤Kylie C.踢波香汗淋漓 零濾鏡現真身靚過自拍 #Kylie C. #女神 #鄭杞瑤

鄭杞瑤(KylieC.)出道幾年,每逢出場都因其勁爆身材而引起討論,特別是在球迷之間也擁有高人氣。今日(25/07)她與洪嘉豪、潘杰寧出席尖沙咀足球活 ...




鄭杞瑤(Kylie C.)出道幾年,每逢出場都因其勁爆身材而引起討論,特別是在球迷之間也擁有高人氣。今日(25/07)她與洪嘉豪、潘杰寧出席尖沙咀足球活動時,穿着球衣踢波時,效果更為動盪。

鄭杞瑤接受《香港01》訪問,表示近期工作主要是主持運動節目,說:「而家多數係體育方面,足球為主,自己都有學踢波,除咗足球之外嚟緊仲有一啲節目出。入行本身係想演戲,希望之後有機會喺大銀幕見到我。」

入行以來,鄭杞瑤的身材經常成為討論焦點,不過她就表示不抗拒:「好多謝大家留意我身材,因為呢一張相真係影得好誇,但係我又唔會好介意,因為睇化咗,但係着泳衣,我又唔會好吝嗇,去游水咪着囉。我唔係好抗拒大家討論,因為冇得阻止。呢個係一個賣點,當然我仲有其他嘢可以sell到。平時着衫反而唔會特登去⋯反而會修飾。」她表示不想顯得自己太臃腫。

今年27歲的鄭杞瑤坦言感情空白了好一段時間,問到有無追求者時,她就欲言又止,說:「都有認識唔同嘅朋友,自己唔會太抗拒,因為而家年紀唔細。都有人去認識,唔係追嘅,大家了解吓。如果傾偈就一個囉。」她表示,最重要是與另一半有共同興趣,例如足球。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!