掃呢頁CODE去手機

2024年7月29日 星期一

鍾志光難忘採訪女車神李慧詩 獲頒榮譽院士笑稱提名人超大膽 #李慧詩

人稱「鍾仔」嘅鍾志光除咗係著名足球評述員外,大家亦幾乎每晚都喺《愛‧回家之開心速遞》見到佢。現實中,鍾志光係哲學文學的碩士生,而早前更獲教育大學頒榮譽 ...




人稱「鍾仔」嘅鍾志光除咗係著名足球評述員外,大家亦幾乎每晚都喺《愛‧回家之開心速遞》見到佢。現實中,鍾志光係哲學文學的碩士生,而早前更獲教育大學頒榮譽院士。

鍾志光接受港台節目《安哥同學會》訪問時,他先解釋體育主持和體育評述嘅分別。「好似足球、乒乓球或者高球,我係比較有信心用評述員身份去做,因為自己比較了解同認識;但好多時,奧運我身份係一個主持,主持做引指、代觀眾問問題,真係唔係咩都識,我真係從旁協肋。好似講排球,有邊個叻得過雷Sir,咁當然要交俾佢講。」鍾志光自覺好彩,過去做主持時,從林尚義、蔡育瑜身上學到很多。

而講到至今仍為人津津樂道嘅「此時此刻,無語問蒼天 」總結劉翔因傷退出,鍾志光就話當時係因為同事叫做錄一個感性啲嘅VO,睇足全個過程嘅鍾志光於是就有了以上總結。鍾志光早年不時被外派到奧運現場採訪,被問如何拿捏訪問落敗運動員嘅要訣,他說:「問問題唔好太長、由對方講 ,讓佢去發揮,當然做之前要留意整個過程,好似上一屆李慧詩好有機會拎金牌,公司都買咗好多場有佢嘅賽事。以往比賽時,佢都會留最後再發力追前,但上次係一開始就衝,當時訪問時,我問佢呢個改變,佢講一句我好記得「我唔聽話囉」,咁細微嘅嘢令佢輸咗。」

而提到早前獲母校教育大學所頒嘅榮譽院士,鍾志光十分謙虛表示自己對母校供獻極少,又笑指一個講波佬諗都未諗過會有此成就。「我知係有提名人,但問好多次都不果,只可以話提名人好大膽,因為過往所頒發嘅院士都係運動員,但我嘅工種係之前未有拎過,係好感恩,做嘅嘢被肯定,但所有功勞都係我嘅老師,無佢哋我無今日,大家都要心存感恩。」鍾志光又謂持完院士後,會繼續日常工作,唔會因而做多或做少。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!