掃呢頁CODE去手機

2024年7月29日 星期一

TVB前飲食主持竟說江旻憓「仍未夠好」 過往亦曾稱運動員瞀里 #TVB

香港劍擊隊隊員江旻憓在巴黎奧運女子重劍個人賽奪金,落敗幾分再追平,然後在決一劍時擊敗有主場之利的法國運動員AurianeMallo,為港隊贏得今屆巴黎 ...




香港劍擊隊隊員江旻憓在巴黎奧運女子重劍個人賽奪金,落敗幾分再追平,然後在決一劍時擊敗有主場之利的法國運動員Auriane Mallo,為港隊贏得今屆巴黎奧運首面獎牌,港人無不以她為榮,就連娛樂圈都有很多藝人出Post祝賀,替她感到自豪。然而,其中一位著名電台及電視節目主持人,出Post劈頭第一兩句就說:「你今年仍然做得未夠好。」

這位便是蘇施黃,其實她歷年來不時都發表引起爭議的言論,而今次她出Post其實是想恭賀江旻憓的,但前幾句都要踩一踩她做得不足之處,彈完再讚。蘇施黃貼出一張江旻憓奪金後受訪的直播畫面,留言:「哭罷,Vivian👏👏👏 你今年仍然做得未夠好,先又落後咁多分,然後仲要打加時🥶嚇到我血壓都高幾十度呀😰咪鬼嚇死啲uncles 、aunties啦😅 衷心多謝妳在傷患中仍然為香港贏得奧運第一金🥇❤️妳快啲去食士多啤梨罷🍓🍓🍓 韓國男神都贏埋,可以去瞓嘞😴 呀!睇埋頒獎先🥳」

有網民轉發其貼文,覺得蘇施黃很像典型的亞洲家長,永遠驚「讚壞」,所以即使江旻憓經已是世一都要「雞蛋裡挑骨頭」;有人說:「攞埋金牌都仲仍然做得未夠好?」、「典型老屎忽,開口埋口『我食鹽多過你食米』嗰隻,做得好咪讚囉,係都要踩兩腳先。」、「你咁叻,你落場打囉。」

按下圖睇網民對蘇施黃言論的批評:







其實蘇施黃過往都曾試過因批評運動員而出事,16年奧運的時候,她在電台節目中叫「乒乓波一哥」黃鎮廷做「瞀里」(音:茂利),笑對方着polo shirt不扣鈕屬於肉酸,被《香港01》記者問起是否需要向黃鎮廷道歉時,她說:「點解要道歉呀?」(啲人覺得妳話瞀里唔係好尊重佢?)瞀里,我都叫你做瞀里我自己都叫自己做瞀里瞀里,唔好對號入座,瞀里係友善稱呼,對我嚟講。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!