掃呢頁CODE去手機

2024年7月29日 星期一

Christy公開IG澄清醜聞被Frankie粉絲鬧刷存在感 急轉回私人賬戶 #Chris #Frankie #王青霞

MIRROR成員陳瑞輝(Frankie)個多月前認愛圈外女友Christy後,女方被連環爆出「黑歷史」,多張ChristyIG的舊截圖流出,內容顯示女 ...




MIRROR成員陳瑞輝(Frankie)個多月前認愛圈外女友Christy後,女方被連環爆出「黑歷史」,多張Christy IG的舊截圖流出,內容顯示女方自爆一腳踏幾船、做第三者等,形象非常差。適逢今日(29日)是Frankie的36歲生日,Christy突然「送大禮」,將IG由私人轉為公開,並開腔回應個多月來的是非。

Frankie女友Christy突貼大量證據 稱在IG設局捉鬼令假黑歷史流出

Frankie女友Christy IG鬧爆Haters心理變態 10年前零濾鏡真樣曝光

她列出四點澄清事項,輔以自己限時動態的舊圖佐證,表示所謂「黑歷史」流出,其實是她故意引蛇出洞的。Christy稱自己幾年前已發現有人Cap低自己Story的圖片,開假account以及抹黑,於是與Frankie夾埋做戲,試圖找出IG上出賣自己的「鬼」。

公開IG一事,令Christy的IG人數迅即由幾十升為幾千,不過僅隔了一晚,她已馬上將IG轉回私人,並刪至99個追蹤人數。其實自她突然在IG「上水」後,令Frankie的粉絲「皮寶寶」反感,指明明事件已經丟淡,但她卻要在男友生日大爆料,涉嫌刷存在感,說:「攞景定贈興」、「有心澄清點解唔今日講?」、「就快變Steven同雯雯」由於她的澄清文中提到:「佢一直處心積慮,由原本淨係想搞死我,去到而家夾埋外人,想搞死埋我男朋友及Mirror。」連其他鏡粉都不禁炮轟她不要消費和拖垮MIRROR。

而Christy「臨別」前就再出多一個Story,她說:「我IG唔係一個俾人食花生嘅地方,我交代完件事,俾人Cap晒圖就會del,唔通要留喺度一世?莫名其妙,你覺得我好想公開我IG,好想公開一直俾人抹黑緊嘅言論?你鍾意選擇性失明就自便,如果我唔係俾人控制住,我會而家先出聲?」到底是誰叫她禁言,就不得而知。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!