掃呢頁CODE去手機

2024年8月20日 星期二

湯怡:湯怡突然暴瘦令人擔憂 火柴腳衣架膊竟肥咗10磅? #湯怡

藝人湯怡最近同老公麥秋成、寶貝女「麥QQ」飛日本,當地熱辣辣,令佢成日都要小背心上陣,仲頻頻晒相同大家分享,佢留言:「體感四十度嘅天氣,時時刻刻都喺爆 ...






藝人湯怡最近同老公麥秋成、寶貝女「麥QQ」飛日本,當地熱辣辣,令佢成日都要小背心上陣,仲頻頻晒相同大家分享,佢留言:「體感四十度嘅天氣,時時刻刻都喺爆汗狀態,但好開心終於可以曬番黑丁點。搵間舒舒服服嘅舖頭,坐低食碗拉麵,已經好滿足了 #見字飲水」不過今次網友對佢啲溫馨相錯晒重點,因為一向熱愛跑步、做運動嘅佢,忽然有暴瘦迹象,情況令人擔心!


見佢着上黃色入膊上衣,加上縮膊頭擺pose,竟顥得佢好似瘦到皮包骨咁,另一張相亦見佢雙腿瘦到變火柴,骨感十足,令網民都係咁留言問:「感覺你太忙冇時間食嘢」、「要注意身體呀…」、「瘦到有點心痛,多食一點,健康才是最美」,真係我見猶憐。


湯怡自己都有解答網友,指自己其實10年前仲瘦過依家10磅:「有啲人覺得我fit,有啲人覺得我瘦,個個都問點解我瘦咗咁多,但其實我呢十年嚟都無變過。十年前仲瘦過依家十磅添,而我由細到大都係好骨感的 只係可能大家以前未留意到 自問我食嘅嘢都幾多,但就算我食幾多都要吸收到先得,無論點都好,身體健康就好了。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!