掃呢頁CODE去手機

2024年8月20日 星期二

193指撞倒人後徹夜失眠反思 貼自己角度車Cam:最怕被屈不顧而去 #193 #郭嘉駿

ERROR成員郭嘉駿(193),前日(18日)駕駛其法拉利倒車時撞跌途人,車Cam片瘋傳,雖然193都有即時下車了解被撞的婆婆情況,不過仍有不少對其駕 ...




ERROR成員郭嘉駿(193),前日(18日)駕駛其法拉利倒車時撞跌途人,車Cam片瘋傳,雖然193都有即時下車了解被撞的婆婆情況,不過仍有不少對其駕駛技術的批評,而未知是否要避風頭,他原定於明日出席品牌活動,大會也臨時宣布取消。193昨晚(19日)已在社交平台交代詳情,他指:「我當刻即時落車向婆婆道歉及詢問有冇受傷,亦問咗需唔需要報警或送院,婆婆話冇事唔需要於是我便上車離開,事後我已為事件向警方備案,亦會盡力配合跟進,以後開車會再加倍小心注意路上情況及安全。」

而今日(20日)下午他再在社交平台分享感受,他以自己角度的車Cam片做背景,提到自己昨晚很遲收工,亦失眠及一直反思自己行為,「可能因為第一次揸車碰撞到路人,當時自己都好亂好心慌,唔識應該點應對處理,但我完全明白我駕駛係有唔正確嘅地方,以後一定會非常非常小心,遵守交通規則同埋留意路面所有情況。」

193又講到,自己非常害怕見到有報道指他不顧而去:「而我最怕係見到網上不實嘅報道話我不顧而去,例如將啲片Cut頭cut尾,令痛錫我嘅人見到呢啲不實嘅資料會唔開心甚至同人鬧交,所以我尋晚收工即刻Backup返個車cam,想畀大家知我一停車就馬上衝落去慰問婆婆(或者其實應該形容佢為姨姨)問佢需唔需要報警或去醫院,最後希望姨姨佢一切安好,事件已交由律師及警方處理,所以我暫時不能夠回應太多,感謝各位關心。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!