掃呢頁CODE去手機

2024年8月26日 星期一

港姐2024|佳麗莊曉婷狂敷面膜做機成功踢走包包面:好咗好多 #港姐

候選佳麗5號莊曉婷(Kimmy)今日(26/8)現身將軍澳電視城出席《2024香港小姐競選》宣傳造勢活動。Kimmy受訪時表示:「下個月就舉行決賽,咁 ...




候選佳麗5號莊曉婷(Kimmy)今日(26/8)現身將軍澳電視城出席《2024香港小姐競選》宣傳造勢活動。Kimmy受訪時表示:「下個月就舉行決賽,咁所以都好努力咁Keep Fit,而上個禮拜都見咗營養師,對方就建議我唔好再減落去。喺飲食方面我係有出力,相比起做運動方面,我反而係冇乜點做,因為做運動對我嚟講係有啲難,不過目標係想練返啲線條,希望到決賽當晚着泳衣嘅時候會好睇啲。」

另外,Kimmy為讓自己上鏡更靚,透露近日狂敷面膜做去水腫機趕走包包面:「我而前一個月敷一次面膜,但而家我係每日敷兩次面膜,早晚各一次。敷完凍面膜之後,我又會用去水腫機推面,加上而家晚上會食得清淡啲,減少鹽分及重口味嘅食物,而家係冇以前咁包包面,情況係好咗好多。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!