掃呢頁CODE去手機

2024年8月25日 星期日

梁思浩曾光顧尖沙咀神醫打$320回春針 媲美醫美:好多娛樂圈去睇 #梁思浩

梁思浩的YouTube直播節目《娛樂好好玩》掀起不少話題,集集花生指數都十足!最近他就大爆不少女星都幫襯尖沙咀一名神醫打回春針,梁思浩更稱功效媲美醫美 ...




梁思浩的YouTube直播節目《娛樂好好玩》掀起不少話題,集集花生指數都十足!最近他就大爆不少女星都幫襯尖沙咀一名神醫打回春針,梁思浩更稱功效媲美醫美:「佢呀支針好勁㗎,真係好掂!好多明星去,登記完冇坐返4個鐘都未輪到你。上到去好多國家領導人,大明星嗰啲相黐晒喺度。」

梁思浩更分享自己的廿幾年前的親身經歷:「我問一個女人,我話你都有個歲數啦,我一個Auntie ,我都叫佢Auntie,即係我再加個10-15年,哇,皮膚緊一緊嘅,嗰陣佢都5、60,個Auntie塊面同啲手靚到不得了,面上係一啲斑都冇,之後佢就幫我打電話去問個醫師,佢只要你比佢拮一支回春針,你Body永遠就Keep住後生。(1支就可以Keep咁多年?)係呀!(咁支針幾多錢呀?)人人都係320蚊。你拮10支又係320,1支又係320。咁嗰位係拮1支(咁拮邊度㗎?)肚臍對落我唔記得幾多分。」

而另一位主持梁銨庭和江美儀盲追問:「(你拮咗回春針未?)有,梗係有。(拮咗㗎啦?拮咗都係咁?)好耐冇拮喇大佬,其實同娛樂圈冇關只係好多娛樂圈去睇佢。佢聲稱係香港少數用嘅髮針,比頭髮更加幼嘅針!(咁咪唔痛?)拮完你都唔知,對準個回春穴,拮得準好似個身放咗電咁。(你有冇呢個感覺?)有有有。」梁思浩稱每次至少等4小時:「每位病人睇唔夠1分鐘都要等4個鐘,你知唔知排咗幾多人。佢最叻回春針同幫人生仔女。」

江美儀上梁思浩的YouTube節目,她笑言講TVB壞話的吳家樂,講到相關話題是要馬上割蓆,相當好笑。(陳順禎 攝)


梁思浩在《娛樂好好玩》中講到電影圈「假戲真做」傳聞,又透露余倩雯工作態度及人品。(YouTube@)


梁思浩邀請歐陽震華上節目做嘉賓。(梁碧玲攝)


梁思浩現身電視城出席TVB Plus《直播靈接觸》節目直播。(葉志明攝)


梁思浩澄清指楊思琦扮可憐絕無貶義之心。(葉志明攝)


梁思浩與江美儀及吳家樂主持節目《娛樂好好玩》時就大爆娛樂圈的猛料。(影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!