掃呢頁CODE去手機

2024年8月25日 星期日

吳文忻乳癌化療後狂脫髮 未因髮量變少感低落:甩到頂唔順會剃 #吳文忻 #癌

1998年港姐季軍吳文忻(現名吳忻熹),日前自揭兩年前患乳癌,今年復發,癌細胞更擴散至淋巴,近日開始接受化療,並決定在社交平台撰寫抗癌日記。日前她說自 ...




1998年港姐季軍吳文忻(現名吳忻熹),日前自揭兩年前患乳癌,今年復發,癌細胞更擴散至淋巴,近日開始接受化療,並決定在社交平台撰寫抗癌日記。日前她說自己接受了第三次化療,在IG分享短片時用雙手梳頭,脫下一束束頭髮,表示:「我終於甩頭髮了!😅🤣🤭」又說:「21/8/2024今日起身一梳頭,WOW! 今日開始甩頭髮了,沒想到我竟然有點兒興奮呢!😅😅」

大家都覺得吳文忻很樂觀,而今日(25日)她再分享大量脫髮相,手上拿著一大把頭髮,她寫下:「朋友怕我見到自己啲頭髮甩咁多會情緒低落,放心!我唔會因爲甩頭髮而情緒低落,我預咗佢甩,甩到我頂唔順嘅地步,我會剃㗎喇!🙈☺️🤭」見她髮量明顯比之前薄,網民就大讚她堅強,鼓勵她繼續樂觀打好這場硬仗,又建議她選購假髮、帽子。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!