掃呢頁CODE去手機

2024年8月25日 星期日

FINALLY借街貓唱出做兵之道 MIC獨享Ivy So福利︰想觀眾睇得舒服 #Ivy So

鳴謝︰髮型:OscarNgan化妝︰HuldaTsai造型︰DarrenTsang場地︰牛魔燒肉人畜無害FINALLY當計劃要出第二首歌時,縱未有題材 ...






鳴謝︰ 髮型 : Oscar Ngan 化妝︰Hulda Tsai 造型︰Darren Tsang 場地︰牛魔燒肉

人畜無害FINALLY

當計劃要出第二首歌時,縱未有題材,但四子已篤定今次要唱慢歌,再準確啲講是唱情歌。然後幾位在年初首度踏足樂壇頒獎禮,一個畫面令他們歷歷在目。M.I.C︰「頒獎禮上我哋坐喺一群偶像歌手中間,一直聽到來自不同粉絲的歡呼聲,然後忽發其想不如試下向他們揮手,扮到自己好受歡迎咁,殊不知大家見我哋有回應都好開心,不斷嗌我哋團名。」Fatman︰「無端端就有差不多有1/3個場嘅人齊齊叫FINALLY,當刻感覺有少少玩大咗,但私下係係開心。」

JPG︰「FINALLY對不同粉絲嚟講,都係『人畜無害』,所以我哋主張共享粉絲,其他人咁多粉絲其實都照顧唔晒,大可以由我哋去分擔下,最緊要唔好冷落人。」Chorus︰「相反,我哋又可以分享番啲Hater畀大家,大家平均啲。」

街貓都可能比家貓幸福?

就是這種共享概念,令幾位想到自己有似街上的流浪貓,你以為好慘?其實都有幸福一面。M.I.C.︰「流浪貓其實好多人都鍚佢,個個經過都畀啲零食、罐罐佢,有機會一日面對嘅幸福事會多過一隻家貓。」Chorus︰「如果代入去首情歌,就好似追緊一個唔鍾意自己嘅女仔,其實你大可以好似流浪貓咁,嘗試開放自己世界,不用集中在一個不喜歡自己的人身上,畀多啲機會自己。」

聽落即係做漁翁撒「兵」,唔會為一棵樹放棄整個森林?Chorus︰「我哋唔會講到咁賤男Feel,都係開放自己嘅世界。」M.I.C.︰「一直都想唱一首做兵嘅歌,因為想提提大家唔好愛到冇咗自己,要識得欣賞自己,睇到自己嘅好,所以呢首歌好適合做兵或收兵的人聽。」

M.I.C.獨享Ivy So福利

有睇《樓下的貓》個MV,四位會扮演流浪貓,被女主角Ivy So@COLLAR關懷。而當中又以M.I.C.的戲份最重,尤其是Ivy So使出的摸頭殺,逗下巴嘅福利統統獨享,似乎粉絲可以共享,但福利係要獨享。作為第一隊長的Chorus,只有道出箇中的忍辱負重。「個MV係想拍得偏夢幻少少,我哋都會揀個啱啲樣去做,想觀眾睇得比較舒服。即使現場我哋三個都好難受,但為咗顧全大局冇辦法。」

至於使出摸頭殺,逗下巴這些福利,M.I.C.竟然話已經收歛咗。「現場拍攝時係有啲怕羞,不過正適合個角色需要。Ivy表現超專業,而且現在看到剪出嚟嘅鏡頭已經冇咁親密,有啲更親密嘅剪走咗,都係為顧全大局,同自己生命安全而決定啦。」Chorus︰「所以點解集中畀佢做晒,『蘇蝦』睇到要憎都係憎佢一個。」

JPG的做兵慘烈經歷

要唱做兵心聲,自己又有冇做兵嘅事分享?然後三位同時指向JPG分享下。JPG︰「的確係有好幾個,講其中一個啦。個女仔係朋友聚會認識,大家相處後都覺得OK,之後約出街都冇問題,然後問朋友意見都話應承你出街,掂佢實鍾意你!令到自己好有信心。然後有晚食完飯,打算送佢返屋企,本應送到巴士站就夠,但我太熱情,堅持陪佢搭埋程車送到屋企門口,點知佢真係唔鍾意咁樣,結果全程黑面。」

呢個時候,第一隊長Chorus又有話要講︰「所以你知乜嘢係暖男,乜嘢係兵啦,暖男同兵都係向對像獻恩勤,但暖男出手係準,知道送到去巴士站就夠。兵就唔係,下下都做多咗,永遠唔知對方需要乜嘢。所以在一段感情關係上要做貓,做狗會好辛苦,只會愈嚟愈低。做貓就好似話畀對方知,我係鍾意你,但我都唔係隨傳隨到。」

雖然係一首做兵哥,但幾位都嚴陣以待,認認真真去學唱歌。Fatman︰「今次錄音前唔員係練下,直頭係軍訓。監製阿Nic都講明今次要挑戰唱功,所以呢首歌係比較難唱。錄音前都要搵唱歌導師惡補,可以話,現在錄音版已交出現階段最好的水平,希望之後可以再好啲。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!