掃呢頁CODE去手機

2024年8月13日 星期二

58歲黎芷珊冒死親訪戰亂國家 自薦上陣:我又自己一個冇乜所謂 #黎芷珊

現年58歲的黎芷珊日前現身機場出發拍攝新節目《戰場上》,自薦走訪戰火紛飛的國家,了解在戰爭下當地人民生活的實況,包括局勢緊張的以色列和烏克蘭,難度極大 ...




現年58歲的黎芷珊日前現身機場出發拍攝新節目《戰場上》,自薦走訪戰火紛飛的國家,了解在戰爭下當地人民生活的實況,包括局勢緊張的以色列和烏克蘭,難度極大,相信震撼程度有望超越陳貝兒主持的《無窮之路》系列。

芷珊接受TVB《娛樂新聞台》訪問時透露此行一共只有三人,其實有不少同事因為家庭原因最後放棄,而自己孑然一身,又覺得件事好有意義,所以先會自薦上陣:「我又自己一個,又冇乜所謂,我又唔使同任何人交代,件事好有意義所以咪自薦囉。(會唔會都好期待呢個Trip?)好期待呀,因為呢件事都搞咗幾個月,我都做咗好多功課,我個心覺得如果去得成係一件好好嘅事,能夠將一啲訊息帶到返嚟香港係一件好好嘅事。」

雖然已經要出發,但由於以色列局勢仍然不穩定,很多歐洲航班停飛以色列,所以芷珊稱目前為止未知最後能否成行。雖然攝制隊的機票是以色列航空,目前仍未取消,但一切會以安全為重。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!