掃呢頁CODE去手機

2024年8月13日 星期二

專訪|65歲麥德羅同Apple姐狠飛 被情傷暴瘦20磅:食唔到嘢 #Apple #麥德羅

麥德羅同Apple姐點解會分手?麥德羅表示因為一次風波,他跟Apple姐就此分開了:「我真係冇第三者,我同佢分開係一個巧合。」到底是什麼的巧合?麥德羅 ...






麥德羅同Apple姐點解會分手?

麥德羅表示因為一次風波,他跟Apple姐就此分開了:「我真係冇第三者,我同佢分開係一個巧合。」到底是什麼的巧合?麥德羅說是有一天,Apple姐在學校內的閉路電視中聽到一些從他口中說出的事情,而導致二人分開。麥德羅表示與Apple姐分開之後很傷心,更食不下咽及睡不著覺,要吃安眠藥來令其睡覺。

麥德羅到底說了什麼讓Apple姐這樣決絕?

麥德羅被問到其實當日到底說了什麼令Apple姐會這麼傷心非離開他不可,他憶述當日在他們所開辦的歌唱及跳舞學校內,有一班學生來唱歌跳舞,喝酒喝到興起時更講了很多「舊史」:「講吓啲情史啊,佢話你仲講返以前啲嘢,你好掛住以前啦?咁係我唔啱嘅呢樣嘢,咁我以後封嘴唔講,佢話你做好自己,唔好飲醉酒。」其實是麥德羅向學生說了些有關「舊情」的說話,Apple姐聽到後感覺不太良好,令到Apple姐向麥德羅提出要分開。麥德羅事後都反省自己做錯,亦有立即向Apple姐認錯:「我話對唔住啊,係我唔啱,我以後唔會」麥德羅對於自己喝醉酒說出的話令Apple姐感到傷心,他亦後悔不已,更承諾Apple姐會「戒酒」,重新去迎接人生。

Apple姐離開後對麥德羅的打擊

與Apple姐分手後麥德羅食慾不振:「食唔到同瞓唔到,由170幾磅跌到落150幾磅,瘦咗成20磅,咁我瞓唔到就好辛苦真係,有時諗埋一邊。即係我自己諗多咗啊,係唔係有第二個呢?」這段時期他除了消瘦外,亦終日以淚洗面,直至最近,身邊朋友鼓勵他重新振作,面對Apple姐離開,更讓Apple姐看到他「扚起心肝」作出的改變。

二人的過往亦曾有多次離離合合

麥德羅講到二人的相識經過,他表示年少時他們曾相戀,但因為大家各有所忙,最終還是分開了,二人亦分別結婚。直到2003年,麥德羅說令二人重聚最重要的人就是「肥媽」,肥媽帶二人去商演,令這段戀情重新萌芽。二人重新一起後雖然多次離離合合,但每次很快Apple姐便原諒麥德羅:「佢成日話我大細路,即係講嘢唔經大腦,有時就會離開我唔返屋企瞓啦,去咗仔女嗰邊瞓,嗌霎一定有嘅,就算幾多年夫妻,咁一定有。」

麥德羅提到去年是他們相愛38周年,當時他們辦了一個《甜麥劉情38載合唱情歌賀中秋》的活動,雖說是活動,但更似二人的婚宴。麥德羅更向Apple姐深情表白:「我真係好愛佢嘅,真心嘅!我知道我係有好多缺點,佢成日話口孽啊,唔好成日講錯嘢。」

麥德羅遇熱情粉絲會推開還是「攬頭攬頸」?

身為藝人的麥德羅亦有一班忠實粉絲支持,而且這些都是比較熱情的粉絲,見到他就會像「蟻嬲蜜糖」一樣黏上去,他都學會了一一婉拒,因為怕被Apple姐看到後感覺不開心。麥德羅表示後來跳舞學校再多開一間,一間由他打理,而另一間則由Apple姐打理,在工作上「分道揚鑣」:「佢一邊,我一邊。」他對此亦感到無奈。麥德羅被問到是否因為分道揚鑣才令到他跟Apple姐的感情變淡,他很堅定的說:「係,係一定嘅!」麥德羅說已經有叫Apple姐不要再多開一間跳舞學校,因為他知道Apple姐看不見他就會胡思亂想。

關係未破冰

麥德羅被問到二人的關係如何,他表示「不溫不火」。二人的關係並未正式破冰,只維持在普通朋友的情況之下,麥德羅表示二人有互相關心,但因為Apple姐未原諒他,所以情況有點膠著。麥德羅說跟Apple姐就是因為有誤會而令他們走上分手這條路:「誤會,就係誤會,就係誤會,好多嘅誤會!我梗係話冇啦,佢都斷定話有,咁都冇辦法,唯有大家冷靜囉。」麥德羅希望這件事會因時間而淡化下來後,Apple姐會原諒他。

麥德羅求Apple姐的原諒

麥德羅亦一心請求Apple姐原諒他,他向Apple姐說:「我希望你今次原諒我啦,我真係冇第二個㗎,我話畀你聽!」至於被問到對Apple姐的承諾,他就說:「我希望佢原諒我,以後我唔會再亂咁講嘢,我嗰日突然間吹大咗!」而被問到是否因誇大其詞而令Apple姐有所誤會時,他則感傷表示:「係啊,係啊,講錯嘢啫,神推鬼㧬呢個作大,嗰個又作大,咪大家都講大咗。」麥德羅為此已經後悔不已,「我希望可以同佢復合返」。

麥德羅仲求這個人原諒?

麥德羅說到除了希望Apple姐原諒他外,亦希望Apple姐的兒子都可以原諒他。麥德羅與Apple姐仔女的關係一直都不錯,這些年來亦有與她仔女同住,只是可能因為一些生活上的小習慣,令到有點磨擦出現。但自從他跟Apple姐分手後,Apple姐兒子在通訊程式上封鎖了他:「暫時唔想聽uncle講咁多說話,喺whats app度係block咗我嘅,但電話係有聽嘅。我唔想再煩住佢,講埋啲重覆又重覆嘅嘢!希望用時間去淡化呢件事。」

麥德羅立心振作起來

麥德羅被問到事件已經發生數月,二人有否想過坐下來平心靜氣的傾談,麥德羅說:「有,有,有,但佢依家暫時佢唔可以咁快接受返我。」在這個Apple姐還未肯原諒他的時期裡,他沒有放棄自己,除了承諾Apple姐要戒酒外,更立心去做運動:「我每日都跑步啊,練拳啊,高溫瑜伽啊!」他透露早前更做運動減肥,體重解至150多磅,但因為身邊朋友覺得他掉重太快,怕他不健康,才勸他多吃一點。

最後麥德羅堅決否認有第三者出現才令他跟Apple姐分手:「唔係,我冇第三者,冇第三者,完全冇!」在訪問中他更實行對Apple姐的承諾「戒酒」,他在訪問中拿起一壺自己泡的菊花茶在喝,看來他很想改過自身,讓Apple姐早日知道他的心意,更激動到邊說邊哭了起來:「我希望佢可以原諒我啦聽到我今次嘅訪問,Apple姐,對唔住!係我錯咗,我對你唔住,同埋對你個仔唔住,Sorry!我真的愛著你!你原諒我」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!