掃呢頁CODE去手機

2024年8月13日 星期二

才子徐緣向前港姐求婚成功 前妻曾斥小三破壞婚姻:拆散我的家 #小三 #徐緣 #港姐

現年39歲的鍾溥敏曾經參與2009年度香港小姐競選,並獲得最佳首飾演繹獎,曾於無綫和有線擔任過主持、主播,並與徐緣一起擔任悶電視節目《沉悶偵探社》的主 ...






現年39歲的鍾溥敏曾經參與2009年度香港小姐競選,並獲得最佳首飾演繹獎,曾於無綫和有線擔任過主持、主播,並與徐緣一起擔任悶電視節目《沉悶偵探社》的主持。2019年徐緣太太發文直斥:「Mandy Chung鍾溥敏搭上徐緣Vincent Tsui,拆散了我的家」,被揭發出軌鍾溥敏後,徐緣決定棄用女兒的名字「徐緣」做筆名,改回真名徐俊文。

相隔4年,鍾溥敏在IG興奮宣布「徐緣」於瑞士求婚成功,稱對方於瑞士Iseltwald布里恩茲湖邊一條小橋,《愛的迫降》玄彬初遇孫藝珍的地方,以白馬王子Look下跪求婚,她聲震震秒回yes I do,全程只用1-2分鐘:「男女主角嘅性格南轅北轍,好似我倆咁大纜都扯唔埋,好多難關,好多妥協,非常多耐性同體諒 。計劃求婚日毛毛細雨,翌日我即興建議重遊,景觀截然不同,係「聖誕卡式白式小鎮」呀!幾時都話計劃追不上變化~😆多謝你想盡辦法令我開心。徐生果然多橋,非常難忘。🥰♥️」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!