掃呢頁CODE去手機

2024年8月27日 星期二

林峯獲御准唔使為個唱狂操肌 自揭手機照片庫全部都係愛女相 #林峯

林峯今日(27日)出席手機活動,他透露以前手機大部分都係食物照片,但如今已被老婆同囡囡嘅照片取代,問到老婆定囡囡照片比較多,阿峯笑言:「小朋友多,因為 ...




林峯今日(27日)出席手機活動,他透露以前手機大部分都係食物照片,但如今已被老婆同囡囡嘅照片取代,問到老婆定囡囡照片比較多,阿峯笑言:「小朋友多,因為我以前好懶,但太太同我講要記錄多啲,同埋佢會剪片,有時睇返都會覺得係一個好美好嘅紀錄。」而為小朋友眼睛健康,林峯同老婆都盡量禁止女兒接觸有螢幕嘅科技產品,仲話寧願將自己交畀她玩。

林峯又透露自己會玩手遊,仲強調係「勁鍾意」兼且會課金。「有邊個未經歷過,但我又唔會好犀利,咁人哋做遊戲都要支持少少,而家唔會超過四位,以前一年可以去到五位。」

林峯日前抽空去捧郭富城場,他表示最印象深刻係對方嘅肌肉,自己都希望可以有如此毅力。9月將在澳門開騷,林峯透露唔少快歌都重新排舞、編曲,加上今次開三面台,對自己都係新嘗試,亦算是為明年紅館做熱身。「今次無刻意去減,因為經理人話想我開心啲,因為佢真係見過我減到個人好depress。」嘉賓方面,林峯笑言一定要有,因為自己可以趁機抖抖。「好似拆盲盒咁,同埋自己圈內都有啲好朋友都好享受舞台,而我亦都好想佢哋喺舞台,我會迫佢哋嚟,唔留飛,全部直接上台。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!