掃呢頁CODE去手機

2024年9月17日 星期二

愛回家|倪樂琳被指唔似李嘉欣 撞樣沈可欣:人哋靚女啲後生啲 #愛回家 #愛.回家 #李嘉欣 #沈可欣

《2024香港小姐競選》決賽,在日前已順利舉行,最終由有「城大李嘉欣」之稱的2號倪樂琳(Ellyn)奪冠。沒想到及後有網民留言指出Ellyn不像李嘉欣 ...




《2024香港小姐競選》決賽,在日前已順利舉行,最終由有「城大李嘉欣 」之稱的2號倪樂琳(Ellyn)奪冠。沒想到及後有網民留言指出Ellyn不像李嘉欣,反而與《愛回家之開心速遞》的沈可欣(janice)相似,今(17日)janice就出席《愛回家》迎中秋活動,在接受《香港01》訪問時就表示有留意該則新聞,揚言可能二人笑容比較像而已。

在接受訪問提到應屆港姐冠軍Ellyn與其相似時,janice就表示:「我冇諗過會撞樣,我有喺屋企睇嘅(香港小姐)冇諗過似我。到琴日晏晝啲人係咁send張相俾我,我有一刻覺得可能係某啲角度,可能係笑容,人哋靚女啲後生啲。(你覺得Ellyn點?)ok,幾靚女口才好好,轉數好快,(係你心目中冠軍?)都係,(先生楊證樺點睇呢單新聞?)佢又冇咩特別,佢話你撞樣喎,都唔係好似啫,跟住就冇出聲。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!