掃呢頁CODE去手機

2024年9月3日 星期二

Edan曾無預告被分飛喊足一堂 JACE用一年時間療情傷喊到盡 #Edan #呂爵安

雖然唱嘅係《十分愛》,但Edan原來曾有「荃灣許廷鏗」嘅稱號,兼參加過校內嘅模特兒比賽,聽到JACE有無數個黑人問號,仲大叫「難以置信」,之後更忍唔住 ...






雖然唱嘅係《十分愛》,但Edan原來曾有「荃灣許廷鏗」嘅稱號,兼參加過校內嘅模特兒比賽,聽到JACE有無數個黑人問號,仲大叫「難以置信」,之後更忍唔住小編上身,由參加比賽要具備咩條件、到點解會有人追都問埋,搞到Edan招牌式翻白眼不時出現。

「荃灣許廷鏗」到底中學時有幾受歡迎?Edan自爆曾獲兩位女同學主動追求,而為怕尷尬,所以最後接受了同班女生嘅表白。「不過後來有啲事分開咗,我好記得當時係小息,我喺班房喊,全堂喊,旁邊另一個女仔安慰我⋯⋯」自認桃花運唔錯嘅Edan原來仲收過男仔嘅告白訊息,極為震撼嘅佢唯有扮睇唔到。

講到分手嘅傷痛,JACE試過用一年多時間平復心情。「我係會喊到盡,我再細啲嘅時候係有mark時間去喊,因為要做嘢見人,同自己講要忍多陣,一夠鐘播歌喊。」而被指係無淚線嘅Edan就話感情係最易令自己落淚。「有啲關係去到愈來愈遠,係漸漸地,但有啲係突然間,就係中四嗰段,puppy love 嘛,有朋友同我講返撞到佢同另一個男仔一齊出街⋯⋯」























Makeup: San Chan(Edan)、One Tung (JACE)
Hair: Man Chan @ CHIC Private I Salon(Edan)、Kenki Lau (JACE)

Stylist: PIPA Creative(Edan)

Wardrobe: Lane Crawford(Edan、DIESEL(JACE)

Accessories: Lane Crawford (Necklace) , BVLGARI (Rings & Watch)(JACE)

場地:No. 5 Studio HK


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!