

郭柏妍希望可以拍第三季
兩人對於該劇收視報捷均異口同聲表示好開心,不捨得這麼快播完,並希望可以開拍第三季。鍾柔美說:「無諗過,可能係多咗出嚟宣傳,見下啲街坊。」郭柏妍說:「之前一依家二都好受歡迎,好開心大家鍾意睇,同埋記得我個角色名,有機會梗係想拍第三季,仲有好多未拍嘅機場外貌設施,好期待新一季拍畀大家睇。我今次嘅cp都拍得好舒服,想睇下之後嘅發展。」
鍾柔美不介意穿泳衣拍劇
對於現在有郭柏妍的泳衣造型紙牌,她笑言還原度ok:「我喺好多劇都有類似嘅衫,自己係運動員都會咁樣着,選港姐時嘅性感程度再勁啲,依家少啲着,收返埋,同以前比依家身材有upgrade,但體能弱咗。」鍾柔美表示如果拍新的一季,她也想試試演空姐。問到可會介意穿泳衣上陣演出,她說:「之前着過一次泳衣拍劇,係我第一次泳衣拍劇,體驗幾難忘,自己想咩都試吓。」
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
|
鍾意就快D Share啦!
|
|
|


