掃呢頁CODE去手機

2013年12月18日 星期三

[FACE 343] Benz雄騷價排第 3 MF,




Benz雄同子華唔只合作無間,私下仲同子華開補習社嚟。

FBI

Benz雄騷價排第 3

《 My盛 Lady》除咗黃子華搶鏡,劇中飾演 Kenji哥嘅許紹雄( Benz雄)一樣夠爆。

Benz雄話當年因想新加坡長大嘅女能夠適應香港教育,所以開設補習社。而 The Learning Track位於銅鑼灣,以新加坡嘅教育模式幫學童補習。

劇中 Kenji哥成日為溝靚模搞到冇曬錢。但現實中 Kenji哥其實幾有米架,本身住喺市值 2千萬,位於西貢斬竹灣村屋,傳佢同許晉亨家族有親戚關係, Benz雄更同黃子華夾份喺銅鑼灣開咗間補習社「 The Learning Track」,收入仲未計拍劇呀!記得早幾年許紹雄同 FBI講過:「我騷錢唔平㗎!以我所知我喺全 TVB排第三啦!(有冇 2千蚊呀?) 2千蚊唔係叫多啦。但幾多就唔話得你聽喇!」



鍾意就快D Share啦!