掃呢頁CODE去手機

2014年1月22日 星期三

[FACE 348] 半肥苟瘦番開劇 肥苟,苟芸慧,MF,




有番條腰

苟姑娘冇講自己瘦咗幾多,但比高峰期啲確輕身咗,至少塊面尖番,同夠膽著貼身衫。

FBI

半肥苟瘦番開劇

唞咗大半年嘅苟姑娘,除夕倒數活動後開始全面復工。據知康復緊嘅佢,呢輪同富婆好友陳君宜玩 kart仔(小型賽車),最近仲成日打保齡球。雖然唔知有冇減肥作用,不過 FBI就發現苟姑娘的確比高峰期瘦番。

上週二( 14日)出席賀年活動,著住貼身短裙,騷到腰部曲線,雖然距離 fit爆身形仲有一段距離,但應該好快可以搣甩「肥苟」呢個名。 FBI聽講苟姑娘嚟緊仲會開工拍劇,但苟姑娘就未肯講係咩劇,但最快今個月尾或 2月頭開工, FBI都戥佢開心。

肥唯一好處就係事業線有提升。本身有 C cup嘅苟姑娘,肥咗後睇落有「 D cup」。

苟姑娘其實一向有運動,最近仲玩埋保齡球,不過似喺私人會所玩喎!



鍾意就快D Share啦!